قدس آنلاین: عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي گفت: حمایت از تيم مذاكره كننده هسته ای غرب را وادار به عقب نشینی از مواضع غلط خود می کند زیرا زمانی که تیم مذاکره کننده در مذاکرات حاضر می شود طرف مقابل عقبه آنها را در نظر می گیرد، در صورتی که عقبه ای قوی و یکدست باشد طرف مقابل مجبور به کوتاه آمدن از خواسته هایش می شود.

حمایت از تيم هسته ای غرب را وادار به عقب نشینی از مواضع غلط می کند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمد علی اسفنانی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب به صراحت اعضای تیم را متدین، قابل اعتماد و خادم به ملت و کشور خواندند ، افزود: تیم مذاکره کننده کشورمان عملكرد مقبول و مورد تایید رهبری داشته است .
وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده تمام تلاششان را برای به سرانجام رساندن مذاکرات ضمن حفظ ارزش های نظام داشته است.
نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان حمایت از تیم مذاکره کننده را در نتیجه مذاکرات موثر دانست و اظهار داشت: حمایت از تيم مذاكره كننده هسته ای غرب را وادار به عقب نشینی می کند زیرا زمانی که تیم مذاکره کننده در مذاکرات حاضر می شود طرف مقابل عقبه آنها را در نظر می گیرد، در صورتی که عقبه ای قوی و یکدست باشد طرف مقابل مجبور به کوتاه آمدن از خواسته هایش می شود.
وی گفت: حضور و ایستادگی ما در مذاکرات اتمام حجتی از سوی ایران با تمام دنیاست تا ثابت کنیم مطابق ادعاهایمان هیچ خروجی از موازین بین المللی مربوط به انرژی صلح آمیز هسته ای نداشته ایم.
اسفنانی تاکید کرد: اگر در این فضا مذاکرات به نتیجه نرسد موجب بی آبرویی آمریکا شده و به این ترتیب ثابت کرده است که به هیچ چیزی پایبند نیست.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    حمايت چشم بسته ، پدرانه نيست . خرد ورزي و مصلحت انديشي راه عقب زدن طرف هاي مقابل است .اگر عينك سياه را از چشم بردارند خواهند ديد كه دنيا رنگ هاي ديگري هم دارد . در آن صورت منتقدين را هم ، محب و دوست دولت خواهند ديد . اما آنچه تا كنون از بسياري از نمايندگان شنيده ايم حاكي از عدم احاطه ايشان به مسائل سياسي است كه قابل تعمق و خطرناك است .