قدس آنلاین -ایلام: فرماندار شهرستان مرزی مهران گفت: زیر ساخت های شهرستان مهران تا اربعین امسال آماده می شود.

زیرساخت های شهرستان مهران تا اربعین آماده می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مراد ناصری با بیان اینکه زمان زیادی تا اربعین سال 94 باقی نمانده و در صددیم تا زیرساخت های شهرستان را ارتقا دهیم، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی انجام شده برای تردد سه میلیون زائر در اربعین سال جاری، هم اکنون طرح های مختلفی در بخش جاده، روشنایی، آب و ... در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه چهار بانده کردن مسیر صالح آباد به مهران به عنوان یکی از مهمترین طرح های راهسازی استان برای اربعین در حال اجراست، افزود: علاوه بر این طرح، ۱۸ طرح دیگر در حوزه راهسازی شامل بهسازی، پل سازی، حذف نقاط حادثه خیز و ...در حال اجرایی شدن است که بخش مهمی از مشکلات محور ایلام به مهران با اجرای این پروژه ها حل می شود.

فرماندار شهرستان مرزی مهران از حل شدن مشکل آبرسانی پایانه مرزی مهران خبرداد و تصریح کرد: آبرسانی به پایانه مرزی مهران هم اکنون در حال تمام شدن است و در اربعین سال جاری مشکلی از بابت تامین آب نخواهیم داشت.

مراد ناصری ساخت پل زائر و میدانی بزرگ در ورودی پایانه مرزی مهران را از دیگر طرح های عمرانی مهران عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: روشنایی پایانه مرزی مهران نیز به طوری جدی در حال کار است و تا چند ماه آینده این طرح که یکی از مهمترین نیازهای شهرستان است، به پایان می رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.