قدس آنلاین: نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت خواست اجرای اقتصاد مقاومتی به صورت عملی محقق کند.

دولت اقتصاد مقاومتی را در عمل محقق کند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی همچنین از وزیر تعاون خواست که موضوع تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان فولاد و ذوب‌آهن را رفع کند.

وی با اشاره به اینکه وزیر صنعت نیز باید به حادثه کشته شدن تعدادی از کارگران کارخانه ذوب‌آهن توجه کند، اظهارداشت: وزیر صنعت باید زمینه شناسایی مقصران این حادثه را فراهم کند وبرای رسیدگی به خانواده مصدومان و کشته‌شدگان دستورات لازم را صادر نماید.
نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید از واردات بی‌رویه که تولید داخلی را به ورطه نابودی کشانده، جلوگیری شود، اضافه کرد: باید تدبیری برای رفع رکود اندیشیده شود به دلیل اینکه واحدهای صنعتی و صنفی دچار ورشکستگی شده، بنابراین از بیکاری کارگران جلوگیری گردد، در 5 ماه گذشته در حوزه انتخابیه بنده چندین هزار نفر کارگر اخراج شده‌اند که باید به این وضعیت رسیدگی شود.
حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: پول گندم و جو کشاورزان باید پرداخت شود و نکته دیگر اینکه همه بدانند تحریم‌هراسی و خودتحریمی دو سم مهلک اقتصاد کشور است، لذا برای رفع آن به صورت اعتقادی برنامه‌ریزی کرد.
وی افزود: از وزیر نیرو می‌خواهم به دغدغه کشاورزان در جهت تامین آب چاه توجه کنند و همچنین وزیر ورزش و جوانان با توجه به نقش مهم بانوان کشور در انقلاب اسلامی و دیگر عرصه‌ها، تلاش کنند تا فضاهای ورزشی مورد نیاز تامین شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.