قدس: فردی که با معرفی خود به عنوان مأمور و ادعای نفوذ در هیأت مدیره مؤسسه منحله میزان از یک شهروند مشهدی کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبرداری از مشتریان مؤسسه منحله میزان

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی شکایت یک شهروند مشهدی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان مأمور به او مراجعه و ادعا کرده با نفوذی که در هیأت مدیره منحله میزان دارد می‌تواند مبلغ سپرده‌گذاری‌اش در این مؤسسه منحله را وصول کند و در دو نوبت مبلغ هفتاد میلیون و 500 هزار تومان به حساب بانکی‌اش واریز و 10 میلیون و 800 هزار تومان وجه نقد نیز به او تحویل داده است، تحقیقات پلیسی با توجه به اهمیت موضوع آغاز شد.

سرهنگ نیک مرام افزود: مأموران به طور ویژه این پرونده را مورد پیگیری قرار دادند و متهم مأمورنما که 34 سال دارد را دستگیر کرد.

وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از این شیاد برای کشف دیگر اقدامهای مجرمانه و کلاهبرداری‌های احتمالی ادامه دارد، گفت:شهروندان باید مراقب باشند و از راه‌های قانونی برای وصول مطالبات خود وارد عمل شوند تا فرصت سوء استفاده برای افراد شیاد فراهم نشود.

نیک مرام تأکید کرد: شهروندانی که از این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند هر چه سریعتر به کلانتری سیدی مشهد و یا پلیس آگاهی خراسان رضوي مراجعه و یا با شماره تلفن 2183700(ستاد خبری پلیس آگاهی خراسان رضوي) تماس بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.