قدس آنلاین: مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان گفت: در مقايسه با سال گذشته اداره كل فنی و حرفه ای در بخش خوشه صنعت ۳ درصد رشد داشته است.

رشد ۳ درصدی خوشه صنعت فنی و حرفه ای اصفهان در سه ماه نخست سال جاری

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، ابوطالب جلالي افزود: در سه ماهه نخست سال جاري عملكرد آموزشي اين اداره كل در استان بالغ بر يك میلیون و 880 هزار نفر- ساعت بوده است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه آموزش‌های مهارتی بیان کرد: به دليل موقعيت صنعتي و وجود ظرفيت هاي كشاورزي، سياست اين اداره كل تعديل رشته هاي خدمات و واگذاري آنها به بخش خصوصي و همچنين افزايش ظرفيت هاي صنعت و كشاورزي بوده است.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان با اشاره به عملکرد مراكز آموزش فني و حرفه اي گفت: در مقايسه با سال گذشته اداره كل فنی و حرفه ای در بخش خوشه صنعت 3 درصد و در بخش كشاورزي 2 درصد افزايش داشته است و همچنين در بخش خوشه خدمات 2 درصد كاهش داشته كه اين امر را در راستاي تقويت بخش خصوصي است.
وي ادامه داد: شناسايي خوشه هاي شغلي جديد به ويژه سنگ و گياهان دارويي و رصد شغلي آموزش ديدگان در بخش دولتي و آموزشگاه هاي آزاد از الويت هاي اين اداره كل بوده و اقدامات مناسبي نيز صورت پذيرفته است .
جلالی با اشاره به وجود 450 کارگاه آموزشی در استان گفت: در سه ماهه نخست سال جاري ارائه آموزش هاي مهارتي به افراد به ميزان 1 ميليون و 888 هزار و 811 نفر -ساعت در بخش دولتي بوده است .
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.