۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 296534

قدس آنلاین: آن دسته از علاقمندانی كه نوشیدن یك فنجان قهوه را فرصتی برای استراحت در جهان پر هیاهوی امروز می بینند، بیشتر دوست دارند تا قهوه اسپرسوی خود را در خانه تهیه كنند. 

بازاریابی با فوم

به گزارش گروه خواندنی های قدس آنلاین، یك دستگاه قهوه ساز جدید 100 دلاری به نام "Ripples" در نمایشگاهی در نیویورك، به فروشندگان قهوه امكان چاپ تصاویر مختلف در فنجان های قهوه اسپرسوی افراد مختلف را می دهد. برندها البته به این دستگاه به عنوان فرصت دیگری برای قرار دادن یك لوگو یا پیام در یك جای غیر منتظره نگاه می كنند كه شما آن را احتمالا بازاریابی با كف می نامید.

خطوط هوايی لوفتانزا اولين برند بزرگی است كه به مشتريان خود قول بهترين كامپيوتر سازنده قهوه های اسپرسوی هنری را مي دهد. اين خطوط هوايی با استفاده از دستگاه قهوه ساز 100 دلاری Ripple ( به علاوه 75 دلار حق اشتراك ماهانه ) در اولين اقدام خود به مسافران پرواز های بیزینس کلاس خدمت فوق را عرضه می كند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.