قدس آنلاین:سرپرست انجمن سینمای جوانان خراسان شمالی گفت: باشگاه فیلم انجمن سینمای جوانان استان از هفته دوم تیرماه سال جاری در محل این انجمن فعال شد.

باشگاه فیلم انجمن سینمای جوانان در خراسان شمالی فعال شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،محمدرضا علی آبادی با اعلام این خبر افزود: این باشگاه برای اولین بار است که در استان فعال شده است که هر هفته فیلم‌های برجسته سینمای ایران و جهان براساس موضوعاتی چون (جامعه‌شناسی، روانشناسی، بوم شناسی، واکاوی داستان و...) و اثرات آن بر جامعه توسط کارشناسان  متخصص استانی بررسی می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای اقدامات فرهنگی انجمن سینمای جوان استان خراسان شمالی این باشگاه راه اندازی و هر پنج‌شنبه در محل انجمن سینمای جوانان استان اقدام به پخش فیلم و برگزاری کارگاه‌های نقد و واکاوی آن براساس موضوعات ذکر شده می‌کند.

سرپرست انجمن سینمای جوانان خراسان شمالی گفت: فیلم های از قبیلی ماراتن من(maraton man)، داستان های وحشی(wild tales)، مستند پیر پسر، مستند محصول ایران و فیلم کوتاه انیمیشن تاکنون اکران و مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
 

فعالیت این باشگاه پنج‌شنبه هر هفته ساعت 17 به صورت مستمر در دفتر انجمن سینمای جوان  واقع در خیابان تربیت، مجتمع فرهنگی هنری گلشن ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.