قدس آنلاین: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: در روز عید سعید فطر، مردم استان اصفهان بیش از ۶۹۰ میلیون تومان زکات فطره و کفاره به کمیته امداد پرداخت کردند.

جمع‌آوری ۷۰۰ میلیون تومان فطریه و کفاره در استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، بهرام سوادکوهی با اشاره به زکات فطره جمع‌آوری شده استان اصفهان در روز عید سعید فطر اظهار کرد: در روز عید فطر امسال، تعداد 668 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه مستقر شده بود که مبلغ بیش از 690 میلیون تومان زکات فطره و کفاره جمع‌آوری شد؛ از این میزان، مبلغ 226 میلیون ریال فطریه سادات بوده است.
وی با بیان اینکه فطریه عام 5 میلیارد و 860 میلیون ریال جمع‌آوری شده است، افزود: کفاره غیر عمد 723 میلیون ریال و کفاره عمد 2 میلیون و 400 هزار ریال جمع‌آوری شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه جمع‌آوری زکات فطره امسال با محوریت مساجد و در 190 پایگاه برگزار شد، تصریح کرد: پایگاه‌ها علاوه بر مساجد در معابر، مصلی‌ها و سایر محل‌های برگزاری نماز عید فطر مستقر شده و آماده دریافت فطریه‌های مردم روزه‌دار بوده اند.
وی ادامه داد: از مجموع 6 میلیارد و 940 میلیون ریال، 27 میلیون و 218 هزار ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شده است.
سوادکوهی میزان زکات فطره و نیز کفاره روزه جمع‌آوری شده امسال نسبت به سال گذشته را با رشد 4 درصدی همراه دانست.
وی همچنین به جمع‌آوری مبلغ 100 میلیون ریال در روز عید سعید فطر جهت کمک به مردم یمن خبر داد و گفت: در روز راهپیمایی قدس 455 میلیون ریال برای کمک به فلسطین و 479 میلیون ریال برای کمک به مردم یمن جمع‌آوری شد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.