۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 297087

در حالی که همزمان با آخرین روز از تعطیلات عید فطر وقوع طوفان و سیل در استان‌های تهران و البرز ۱۴ کشته برجای گذاشت، در فاصله نه چندان دور و همزمان با این وقایع دریای خزر ۱۱ تن را به کام مرگ کشاند.

مرگ ۱۱ تن در تعطیلات فطر در خزر

به گزارش ایسنا، بر اساسی گزارشی که سازمان پزشکی قانونی از آمار کشته شدگان در دریای خزر منتشر کرده است در طول تعطیلات عید سعید فطر هفت تن در استان مازندران و چهار تن نیز در آب‌های گیلان جان خود را از دست داده‌اند.

در میان فوت شدگان که همگی آنها مرد بودند، هشت تن در دریا غرق شده و سه تن دیگر نیز در رودخانه جان باخته‌اند که تمامی آنان در خارج محدوده طرح سالم‌سازی دریا دچار حادثه شده‌اند.

همچنین امار ارائه شده از پزشکی قانونی مازندران نیز بیانگر این است که پنج تن در روز عید سعید فطر و دو تن نیز یک روز قبل از آن جان‌باخته‌اند، سه تن نیز در ساحل محمودآباد و یک تن در ساحل شهرستان نور قربانی دریا شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    1 0
    خوب وقتی جو گیر میشند نتیجش یعنی این
  • ایرانی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    2 0
    دریاکه عقل ندارداین انسانهابایدازعقلشون کمک بگیرن وموقعی که میگن دریاطوفانیست واردش نشن چرامیگین دریاچند نفررابکام مرگ برد؟؟؟؟چرادرجاهایی که ایمن نیست شنامیکنن؟؟؟؟!!!!
  • میترا IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    جای همدردی وتسلیت داره به هرحال پیمانه هرکس یجوری سر میاد امروز این عزیزان فردا معلوم نیست نوبت چه کسی باشه انالله الیه راجعون اما احتیاط شرط عقله.