فرمانده انتظامی چهار محال و بختیاری از توقیف محموله قهوه قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال در محور لردگان به سمیرم خبر داد.

توقیف محموله قاچاق ۶ میلیارد ریالی قهوه در سمیرم

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار نور علی یاری شامگاه سه شنبه اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر حمل کالا های قاچاق از بنادر جنوبی به مقصد تهران، ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان حین عملیات ایست و بازرسی در محور لردگان به سمیرم یک دستگاه کامیون حامل بار را متوقف کردند. 

وی ادامه داد:در بازرسی از این کامیون تعداد 518 هزار 596 بسته شامل کافی میکس،قهوه و کافی میت، فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف شد. 

سردار یاری گفت: محموله توقیفی تحویل گمرک استان شد و یک نفر متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

***

محموله لوازم آرایشی قاچاق در لردگان توقیف شد 

جانشین فرمانده انتظامی چهار محال و بختیاری از توقیف محموله لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در محور لردگان به سمیرم خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم رضایی گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر حمل کالا های قاچاق از بنادر جنوبی به مقصد تهران ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان حین عملیات ایست و بازرسی در این محور یک دستگاه کامیون حامل بار را متوقف کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون تعداد 31 کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی شامل 5 هزار و 952 قلم کالا فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف شد. 

سرهنگ رضایی گفت: محموله توقیفی تحویل گمرک استان شد و یک متهم به همراه پرونده تشیکل جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

***

باند سارقان احشام در چهارمحال وبختیاری منهدم شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام باند سارقان احشام و کشف 191 راس گوسفند سرقت شده خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در استان های همجوار و با کسب اخبار و اطلاعات از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم طی چند روز گذشته اقدام به ذبح تعداد زیادی احشام نموده است ،بررسی صحت و سقم موضوع سرقتی بودن این احشام در دستور کار گاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، فرد سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، مناطق سخت گذر بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ، محل نگهداری احشام را کشف شد.

سردار یاری ادامه داد: فرد دستگیر شده به سرقت 191 رأس احشام از چندین دامداری با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد. 

وی، با بیان اینکه تعداد زیادی از احشام مسروقه توسط این سارق و همدستانش ذبح شده و به فروش رسیده است.

ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.