۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 297400

قدس آنلاین: معماری مدرن امروزی راه خود را به استادیوم‌های ورزشی نیز باز کرده است. در این مطلب به سراغ یکی از این استادیوم‌ها خواهیم رفت که به تازگی در کشور بلاروس افتتاح شده است.

با استادیوم بوریسوف در بلاروس آشنا شوید

به گزارش گروه خواندنی های قدس آنلاین، گروه معماری OFIS، به تازگی ساخت استادیوم ورزشی بوریسوف (Borisov)، در بلاروس را به پایان برده است، ورزشگاهی که شبیه به حلقه‌ای متورم با حفره‌های متعدد است. ظرفیت این استادیوم 13.000 نفر بوده و قرار است به عنوان ورزشگاه خانگی تیم FC Bate، مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجایی که محل قرارگیری این ورزشگاه در نزدیکی جنگل بوده، سعی شده تا  تعداد بیشتری درخت در مجاورت آن باقی بمانند. این ورزشگاه همچنین دارای 620 جایگاه برای مهمانان ویژه، 100 جایگاه مناسب گزارشگران خبری و مطبوعاتی و پارکینگی با ظرفیت 800 خودرو است.

نمای بیرونی این سازه از قابی فلزی از جنس آلومینیوم شکل گرفته که دارای حفره‌هایی حباب مانند است، حفره‌هایی که در اصل پنجره‌های این ورزشگاه را شکل می‌دهند.

شکل ویژه‌ این ورزشگاه زمینه ساز ورود هر چه بیشتر نور طبیعی شده و روشنایی فضای داخلی این سازه را به بهترین شکل ممکن تأمین نموده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.