۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد خبر: 297449

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت:‌ در ماجرای صبح امروز قتل پزشک سرطان‌شناس اردبیل پسر دانشجوی ۲۳ ساله‌ای است که دستگیر شده و مراحل بازجویی در حال انجام است.

عامل قتل پزشک اردبیلی شناسایی شد
خبرگزاری فارس: ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در گفت‌و گویی اظهار کرد: مسئله قتل پزشک اردبیلی مربوط به رابطه پزشک و بیمار نیست بلکه قاتل دانشجوی پسر 23 ساله‌ای است که به خاطر ارتباط نزدیک با این پزشک حاذق با دعوت از او در منزلش درگیر شدند که این جوان 23 ساله پزشک را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

وی تصریح کرد: دادستان با تسلیت به جامعه پزشکی مسئولیت پیگیری این پرونده را عهده‌دار است و در روزهای آینده جزئیات بیشتری از علل و عوامل این قتل را بیان می‌کند اما برای روشن شدن اذهان مردم باید اعلام کنیم که بین این دانشجوی پسر و پزشک سرطان‌شناس اردبیلی ارتباط دوستانه‌ای برقرار بوده و صبح امروز در مراجعه این پزشک به منزل این پسر دانشجو چه اتفاقاتی رخ داده باید مورد بررسی قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: مردم نباید به شایعات توجه کنند چرا که این اتفاق ناگوار به دنبال رابطه دوستانه دانشجو و پزشک اتفاق افتاده و معلوم نیست هنوز علت این حادثه چه بوده است.

عتباتی با تأیید اینکه این پزشک با ضربات چاقو به قتل رسیده است، افزود: ما قاتل این پزشک را دستگیر کرده‌ایم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.