قدس ‌آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری سارقان ۱۳ فقره سرقت سیم برق و کابل با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان کابل و سیم برق توسط پلیس میانه

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، هاشم شعفی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل در چند روستای شهرستان میانه و با توجه به اینکه سرقت سیم برق باعث ایجاد خسارات فراوان به شبکه توزیع برق و به تبع آن خسارت به بیت‌المال می‌شود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند و مراقبت‌های نامحسوس در ساعات مختلف شبانه‌روز با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، ماموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه 2 نفر سارق را در این راستا دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی صورت گرفته، متهمان ابتدا منکر قضیه سرقت شدند اما در نهایت با بکارگیری شگردهای پلیسی، چاره‌ای جز بیان واقعیت ندیده، و به سرقت 13 فقره سیم برق و کابل با همدستی هم در چندین روستای شهرستان میانه اعتراف کردند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تردد و پرسه زنی افراد مشکوک که احتمال انجام سرقت و یا هرگونه جرمی توسط آنان متصور است، مراتب را فوراً و بدون فوت وقت به شماره تلفن 110 گزارش کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.