فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: نوزاد سه ماهه که در مقابل منزل مسکونی ربوده شده بود از چنگ آدم ربا رهایی یافت.

نوزاد ۳ ماهه از چنگ آدم‌ربا رهایی یافت

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: مادر این نوزاد که کودک خود را درون کالسکه گذاشته بود برای آنکه درب منزل را باز کند از او فاصله می‌گیرد؛ این غفلت سبب شده است که فرزند وی به سرقت برود.

وی از حساسیت موضوع و ابلاغ دستورات لازم برای اجرایی کردن طرح مهار گفت و افزود: ماموران کلانتری الاهیه با توجه به دستورالعمل‌های صادره این دستور را گرفتند که برای پی‌گیری این پرونده به طور ویژه وارد عمل شوند.

امیری مقدم تصریح کرد: با توجهبه تحقیقات به عمل آمده واقدامات اطلاعاتی از اهالی محل، مشخصات ظاهری زن جوان که نوزادی را در آغوش داشته و به سرعت در حال حرکت بوده است حاصل شد؛ این داده‌ها به عنوان سرنخ، افسران دایره آگاهی کلانتری الهیه را به اطلاعات جامع تری رساند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بیان مراحل دستگیری این آدم ربا گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از جانب ماموران انتظامی، یک راننده تاکسی با همکاری آگاهانه خود توانست ماموران انتظامی را رد شناسایی و دستگیری وی به صورت غافلگیرانه راهنمایی کند.

وی تاکید کرد: متهم که نورزاد ربوده شده را به خانه یکی از اقوام خود برده بود در ساعت دو بامداد، پنجم مرداد در سلامت کامل به آغوش خانواده خود بازگشت.

امیری مقدم در معرفی این مجرم او را زنی 29 ساله و دارای اعتیاد به مواد مخدر دانست و در بیان هشداری به شهروندان گفت: خانواده‌ها بایستی به توصیه‌های پلیسی مرتبط با مراقبت از کودکان و نکات بازدارنده از سرقت است بیش از پیش توجه داشته باشند تا از وقوع چنین رخ داد‌هایی جلوگیری شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    3 0
    آغوش درسته نه عاقوش