پیکر جانباز شهید 'عباس روشن قیاس' روز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم درشهر کنگان از توابع استان بوشهر تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر جانباز شهید درکنگان بوشهر تشییع و خاکسپاری شد

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا آیین تشییع پیکر پاک جانباز شهید 'عباس روشن قیاس' با حضور خیل عاشقان شهدا از محل سپاه قدیم (محل اعزام شهید) تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام محمودی امام جمعه کنگان و انجام تشریفات نظامی در قطعه شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهرگفت: اقتدار و موفقیت های نظام در عرصه داخلی و بین المللی مدیون فرزندان امام روح الله یعنی ایثارگری شهیدان ، جانبازان و آزادگان است.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری جانبازان را اسناد شرف و عزت کشور دانست و افزود: همه باید قدردان این شهیدان زنده باشیم.

وی با تجلیل از مقام جانباز70درصدی شهید روشن قیاس یادآورشد: این جانباز شهید، الگویی بارز از صبر و پایداری بود.

مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان جامعه را در برابر آسیب ها حفظ می کند.

جانباز 'عباس روشن قیاس' روز شنبه سوم مرداد پس از تحمل سال ها درد ناشی از جراحات شیمیایی در بیمارستان ساسان تهران جان به جان آفرین تسلیم و به خیل یاران شهیدش پیوست.

مراسم یادبود این شهید والامقام عصر امروز و صبح و عصر فردا( سه شنبه ) در مسجد و حسینیه فاطمه زهرا (س) شهرک شهید بهشتی کنگان برگزار و مراسم هفتم آن والامقام آسمانی پنج شنبه هفته جاری صبح در مسجد و حسینیه فاطمه زهرا (س) و عصر در حسینیه شهدای کنگان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.