مدیر طرح همسان گزینی با بیان اینکه از اسفند سال گذشته تا کنون ۱۱۰ ازدواج صورت گرفته است، گفت: قطعاً تعداد ازدواج‌ها بیشتر است و این تعداد ازدواج در بازه آزمایشی با ۳ هزار و ۵۰۰ معرفی صورت گرفته است.

ثبت ۱۱۰ ازدواج از طریق طرح همسان گزینی

به گزارش خبرنگار جوانان و خانواده خبرگزاری تسنیم، زهره حسینی در نشست خبری تایید طرح همسان گزینی با بیان اینکه بعد از رونمایی از سایت همسان گزینی استقبال از ثبت‌نام  افزایش یافته است، اظهار داشت: تا‌کنون15 هزار و 500 نفر اطلاعات خود را در بانک این سایت ثبت‌نام کرده‌اند و بیش‌ترین افراد دارای تحصیلات کارشناسی‌، کارشناسی ارشد و دکترا هستند.

وی با اشاره به این‌که بیش‌ترین ثبت‌نام کنندگان مربوط به دهه 60 هستند، اظهار کرد: 94 درصد از ثبت‌نام کنندگان سابقه ازدواج ندارند و 8 درصد نیز یا متارکه کردند و یا همسرشان فوت کرده است.

حسینی تصریح کرد: 130 معرف در این سایت مشغول به فعالیت هستند‌. اطلاعات کاملی از آن‌ها دریافت می‌کنیم ولی همزمان با دریافت این اطلاعات بحث راستی‌آزمایی صورت می‌گیرد.

وی با بیان این‌که از اسفند سال گذشته تا‌کنون 110 ازدواج صورت گرفته است، خاطر‌نشان کرد: قطعا تعداد ازدواج‌ها بیشتر است و این تعداد ازدواج در بازه آزمایشی با 3500 معرفی صورت گرفته است.

‌‌‌وی با بیان اینکه این طرح در شهرستان‌ها‌ی مشهد و اصفهان به صورت آزمایشی‌ آغاز شده است، افزود: شرط اصلی ما برای معرفی، اطلاع خانواده‌هاست، کار این طرح با محوریت خانواده‌ها صورت گرفته و با دختر خانم‌هایی که در این زمینه مشکل دارند صحبت می‌کنیم و از همه دخترها و پسرها می‌خواهیم که خانواده خود را در جریان بگذارند.

وی گفت: ما از هر 30 موردی که  برای ازدواج معرفی می‌کنیم یک مورد برای طی پروسه آشنایی و جلسه معارفه ادامه پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.