مسعود عباسی : استقلالی‌ها برای حفظ بازیکنانشان مشکلات فراوانی را تجربه کردند، نبود پول کافی از یک سو و دیرکرد باشگاه در پرداخت مطالبات فصل گذشته، ...

 پولی واریز نشد تا حیدری ناگهان مصدوم شود!

 کار را برای علی نظری و بهرام امیری بشدت سخت کرد تا کمیته نقل و انتقال استقلال با فراز و نشیبهای فراوانی برای حفظ بازیکنان قدیمی و جذب بازیکنان جدید رو به رو باشد، با این حال تزریق کمکهای وزارت ورزش و جوانان و پرداخت قسط اول قرارداد اسپانسر تا حدودی مشکلات مالی آبی‌های پایتخت را برطرف کرد.

اما با وجود این هنوز برخی مطالبات قدیمی بلاتکلیف است، همین مسأله مشکلاتی را برای استقلال  به بار آورده که اگر این مشکلات تا پیش از بازی سیاه‌جامگان در هفته نخست برطرف نشود، جنجال بی پولی اردوگاه استقلالی‌ها را فرا خواهد گرفت.

برخی بازیکنان تهدید کرده‌اند چنانچه وضعیت همین گونه پیش برود، قادر به همراهی استقلال نیستند اما مدیرعامل باشگاه پیشدستی کرده است و برای بازیکنان پیغام فرستاده که مشکلات حل خواهد شد، اما اعتصاب راه حل نیست، وی با کنایه خطاب به بازیکنان استقلال گفته است:« فکر نکنید فقط شما طلبکار هستید اکثر بازیکنان شاغل در لیگ برتر از باشگاه‌های خود طلب دارند، اما مثل شما اینقدر فریاد بی پولی سر نمی‌دهند و تهدید نمی‌کنند!»

همان طور که پیش‌بینی می‌شد بازیکنان تازه وارد استقلال پس از شنیدن سخنان افشارزاده از موضع خود قدری عقب‌نشینی کردند، اما بازیکنان نام آشنای استقلال نه تنها عقب نشینی نکردند بلکه از لحن تهدید آمیز بهرام افشارزاده بشدت ناراحت شدند و برای مظلومی پیغام فرستادند با این وضعیت نمی‌توانند به شکل مطلوبی فعالیت کنند.

پرویز مظلومی که بشدت نگران این اختلاف بود تلاش کرد به صورت جداگانه با شاگردان ناراضی‌اش گفت‌وگو کند، اما بازیکنان خیال کوتاه آمدن نداشتند، با وجود این وساطت و پادرمیانی مظلومی سبب شد آنها تا پس از بازی هفته اول قید وصول مطالبات خود را بزنند، ولی یکی از بازیکنان مصرانه پای حرف خود ایستاد. گفته می‌شود خسرو حیدری به هیچ وجه حاضر نیست تا وقتی مطالبات پرداخت نشده برای استقلال بازی کند. هرچند مسؤولان باشگاه اعلام کردند حیدری به دلیل مصدومیت استقلال را در هفته اول همراهی نمی‌کند، اما شایعه جدی در محافل خبری از این حکایت دارد که خسرو حیدری بابت پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه در هفته اول به میدان نمی‌رود.

حتی «راد» یکی از رسانه‌های نزدیک به وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از نحوه مدیریت پرویز مظلومی در قبال برخی بازیکنانش  در این خصوص نوشت:« استقلال بدقولی کرده و مبلغ مورد نظرخسرو حیدری را به همراه پول مالیاتش به حساب این بازیکن واریزنکرده است تا ملی پوش آبی‌ها ناگهان هوس استراحت به سرش بزند!» بدون تردید اگر استقلال در بازی هفته اول خود در مشهد برابر سیاه جامگان نتیجه لازم را به دست نیاورد منتقدان، پرویز مظلومی را بشدت آماج حملات ریز و درشت خود قرار خواهند داد چون وی در شرایطی که می‌توانست حیدری را به حضور در میدان وادار کند به وی مرخصی داد تا بازیکن ملی پوش استقلال به دلیل اینکه پولش را نگرفته است در خانه بنشیند و بازی تیم طرف قراردادش را از جعبه جادو تماشا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.