قدس آنلاین :رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی : آستان قدس رضوی هم افزایی و حمایت مادی و معنوی خوبی با شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی داشته است

شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، وابسته به هیچ نهاد،حزب و جریان سیاسی خاصی نیست


به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سلطانی ، رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی ره برگزارشد، افزود: 35 سال از ظهور این نهاد مقدس می گذرد، برابر اساسنامه این شورا این نهاد مردمی و غیردولتی به ثبت رسیده است.

وی گفت:این شورا، برگزاری  مراسم ها و راهپیمایی ها را در مناسبتهای مختلف، همچون مراسم گلباران حرم حضرت معصومه (ع) و امام رضا(ع) در دهه کرامت، راهپیمایی های 22 بهمن؛ روز عفاف و حجاب، برگزاری مراسم 9 دی را هرساله  در کنار سایر برنامه های تبلیغی اجرا می کند.

سلطانی افزود: شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در دعوت از مردم که نقش ویژه را در راهپیمایی ها به عهده دارند، ایفا می کند که از جمله  دعوت از مردم برای مراسم های ضروری مانند مراسم راهپیمایی اعتراض امیز در هتک حرمت به نبی مکرم اسلام (ص) بوده است.

وی گفت: همه راهپیمایی ها ازجمله راهپیمایی های دفاع از مردم مظلوم یمن در سطح شهر مشهد و 30 شهرستان با همکاری خوب سایر نهادها، برگزار شده است.

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این شورا اعضای ثابت و متغیری برای اجرایی شدن این برنامه ها دارد افزود: نمایندگانی از رییس دفتر نماینده مقام معظم رهبری،استاندار، شهردار،آموزش و پرورش،سپاه،بسیج،جهاد کشاورزی،امام جمعه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند.

سلطانی افزود: هرساله همایش کشوری با حضورسخنرانان برجسته و همه روسای شورای سازمان تبلیغات اسلامی کشور با حضور سخنرانان برجسته و حضور آیت الله جنتی در مشهد برگزار می شود که در این همایش برنامه های هرساله  تبیین و نقاط قوت و ضعف برنامه های برگزار شده، به عنوان راهکار مشخص می شود.

وی گفت: 16 برنامه در سال گذشته، برگزار شده که 9 برنامه راهپیمایی و 7 برنامه به شکل مراسم و تجمع بوده است.

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سخنرانان مراسم های همایش های شورا، بی حاشیه، برجسته و دارای مسئولیت کشوری هستند و تاکنون سابقه نداشته سخنرانی را داشته باشیم که در سخنرانی به شخصی توهین کند.

سلطانی با تاکیید بر اینکه که شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، وابسته به هیچ نهاد،حزب و جریان سیاسی خاصی نیست، گفت: خودمان را مدیون اقشار مختلف جامعه می دانیم که در هرشرایط آب و هوایی در راهپیمایی ها شرکت داشتند و به سبب همین حضور، استان خراسان رضوی  درده سال گذشته دارای رتبه اول بوده است.

وی در پایان گفت: متاسفانه جایگاه استان خراسان رضوی، آنطور که باید و شاید شناخته شده نیست و مظلوم واقع شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.