رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی حین حمل مواد مخدر با کامیون خبر داد.

دستگیری قاچاقچی با ۲۶ کیلوگرم تریاک در تهران

سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو باایسنا، در این‌ باره گفت: چندی پیش در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی به هویت "مهرداد" اقدام به ترانزیت و قاچاق مواد افیونی از شهرهای شرقی کشور با یک دستگاه خودرو کامیونت به داخل تهران کرده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه پس از اطمینان از صحت موضوع پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به صورت تخصصی در دستورکار ماموران عملیات ویژه پلیس ‏مبارزه با موادمخدر قرار گرفت، گفت: تحقیقات ماموران در این زمینه آغاز و پس از چند روز کار اطلاعاتی و پلیسی سرانجام در ساعت 19 روز چهارم مرداد ماه متهم را درحالیکه قصد داشت با یک دستگاه کامیونت مقادیری مواد مخدر را از مبادی ورودی به تهران وارد و توزیع کند شناسایی کردند.

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت، افزود:ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ضمن هماهنگی با مقام قضایی خودرو مذکور را در بزرگراه آزادگان پس از تقاطع خیابان شهید رجایی متوقف و در بازرسی از داخل باک خودرو مقدار 26کیلو 950گرم تریاک با لفافه را کشف و ضبط کردند.

 

به گفته بخشنده، متهم دستگیر و به همراه خودرو و مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل شد و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.