قدس آنلاین - تبریز: بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دلیل استقبال کم هوادران در بازی اول لیگ را دلخوری آنان دانست و گفت: ۳ امتیاز بازی گسترش‌فولاد را کسب خواهیم کرد.

اتفاقات اخیر هواداران تراکتور را رنجاند/ ۳ امتیاز گسترش را می‌گیریم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، خالد شفیعی مدافع تیم تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار در تبریز در مورد بازی اول تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز در ابتدای راه هستیم، هنوز به مرز آمادگی و هماهنگی لازم نرسیده‌ایم.

این بازیکن تیم تراکتور ادامه داد: هر دو تیم کار خودشان را انجام دادند اما بازی که ما ارائه دادیم چندان مورد دلخواه خودمان هم نبود، اما انشاالله آن را در بازی‌های بعدی با ارائه نمایش‌های خوب و کسب نتایج دلخواه جبران خواهیم کرد.

وی در مورد استقبال کم هواداران در این بازی افزود: به نظر من در گذشته اتفاقاتی افتاد و هواداران مورد بی‌مهری‌هایی قرار گرفتند و همین مسئله باعث رنجش آن‌ها شد، اما با کمک خدا با انجام بازی‌های خوب و کسب پیروزی‌های متعدد با هواداران آشتی خواهیم کرد و آن‌ها را دوباره به استادیوم خواهیم کشاند.

این بازیکن سرخپوش ادامه داد: من فکر می‌کنم هوادار در صورتی که شاهد بازی و نتایج خوب از تیمش باشد به ورزشگاه خواهد آمد و در بازی‌های بعدی با نتایج موفق، دوباره هواداران پرشور را روی سکوها خواهیم دید.

شفیعی ضمن دشوار دانستن بازی این هفته مقابل گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد تیمی خوب و دارای کادر فنی قوی است، همچنین تیم سابق من نیز است. در این بازی ما فقط به فکر ارائه بازی خوب و  کسب سه امتیاز برای تراکتورسازی هستیم.

مدافع تیم تراکتورسازی در پایان در مورد زمان به آمادگی کامل رسیدن بازیکنان تراکتورسازی، اظهار داشت: این مسئله تنها مختص تیم ما نیست و همه تیم‌ها با این شرایط رو به رو هستند چرا که تمام تیم‌ها قبل از آغاز فصل مشغول بدنسازی بوده‌اند و بدن بازیکنان رفته رفته و با گذشت هفته‌ها به آمادگی لازم خواهد رسید.

وی ادامه داد: تیم ما نیز با توجه به اضافه شدن نفرات جدید و بدنسازی‌های انجام شده با گذشت زمان هماهنگ شده و به مرز آمادگی خواهد رسید و از این هفته روند پیروزی‌هایمان را شروع کرده و در هفته‌های بعدی هم این روند را ادامه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.