۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 299719

قدس آنلاین – رها واعظی: گوگل، تست تبلیغات خود را برای ارائه دهندگان خدمات منزل به صورت تستی در سانفرانسیسکو آغاز کرده است.

تبلیغات گوگل برای مشاغل مربوط به خدمات منزل

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در حال حاضر، کردم منطقه ی سانفرانسیسکو می توانند از امکان جست و جوی مشخصات یک لوله کش، قفل ساز و یا سایر افرادی که در زمینه ی خدمات منزل کار می کنند، در سیستم گوگل استفاده کنند و مشخصات فرد مورد نیاز خود را برای انجام خدمات منزل به همراه شماره ی تماس، و امتیاز افراد دیگر به وی، مشاهده کنند.

گوگل اعلام کره است که این راه، برای فرآهم کردن ارتباز بین افراد شاغل در حوزه ی خدمات منزل در یک منطقه و مردم، بسیار مفید واقع شده است.

هر چند انجام تبلیغات سنتی در وب سایت ها هنوز هم کاربرد دارد، اما ممکن است دسترسی به آن ها برای کسانی که به سرعت نیاز به خدمات خاصی در منزل خود دارند، کمی دشوار باشد و صفحات پشتیبانی مناسبی برای یک آگهی وجود نداشته باشد.

لینک مشخصات ارائه دهنده ی خدمات که توسط گوگل برای کاربر نمایش داده می شود شامل اطلاعات تماس، ساعت کار، اطلاعات عملیاتی، بررسی پیشینه ی شخص و اطلاعات مجوزی پیمانکار وی می باشد.

واحدهای آگهی گوگل هنوز در مرحله ی بتا می باشد و تنها بر روی دسکتاپ ها مردم سانفرانسیسکو در دسترس می باشد، این آگهی ها شامل تبلیغات کلیدسازها، لوله کش ها و غیره می شود و گوگل تصمیم دارد که این سرویس را پس از پایان تست در تمام کشورها و برای انواع ارائه دهندگان خدمات گسترش یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.