قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: سامانه پایش فشار در شبکه توزیع آب برای کلیه شهرهای استان در دستور کار قرار گرفت به طوریکه در فاز نخست اجرای این عملیات ۸۵ ایستگاه در کلان شهر اصفهان راه اندازی و باعث توزیع عادلانه آب بین میان مشترکین شد و مشترکین در نیمه نخست امسال با هیچ گونه قطعی و افت فشار روبرو نشدند.

ایجاد ۸۵ ایستگاه پایش فشار برای توزیع عادلانه آب در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، هاشم امینی به پایش کیفی شبکه توزیع آب اشاره کرد و افزود: پایش کیفی شبکه های توزیع آب در سطح استان نیز اجرایی شده و با استقرار ایستگاه های کنترل کیفی 4 پارامتر اساسی همانند کلر، کدورت، هدایت الکتریکی و PH مورد ارزیابی و کنترل قرار می گیرد.
مدیرعامل آبفا استان اصفهان پایش مشترکان پرمصرف را نیز یکی از عوامل مؤثر در توزیع عادلانه آب برشمرد و اظهار داشت: پایش مصارف آب مشترکان پرمصرف با کنترل آنلاین مصارف آنها از جمله تدابیری بود که توانست در توزیع عادلانه آب در فصل تابستان بسیار مؤثر واقع شود همچنین کنترل و مانیتورینگ تابلوهای چاه های در مدار از دیگر عوامل در این زمینه محسوب می شود.
وی ارائه خدمات بهتر و مستمر را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: توسعه و تکمیل سامانه نجما و بارگذاری و بارگذاری اطلاعات مشترکان در این سامانه به منظور ایجاد شرایط ارائه خدمات بهتر و مستمر صورت گرفته است. همچنین در 60 شهر استان توسعه زیرساخت تله متری خطوط انتقال آب به منظور افزایش امکان مانور تأسیسات تأمین آب اجرایی شده که در این زمینه می توان به اجرای سیستم تله متری در مناطق مختلف استان همچون خور و بیابانک ، بادرود و نطنز اشاره کرد.
امینی اعلام کرد: اطلاعات مورد نیاز برای استقرار شبکه هوشمند توزیع آب در کلان شهر اصفهان از لحاظ اصلاحات ابزاری، تأسیسات هیدرولیکی، تهیه و نصب ادوات لازم برای هوشمند سازی شبکه همچنان ادامه دارد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.