قدس آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از کسب رتبه نخست کشوری دانش‌آموزان پسر استان در سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در شیراز خبر داد.

کسب رتبه نخست کشوری دانش‌آموزان پسر استان در سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز

به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: اداره سنجش و امتحانات اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی موفق به کسب رتبه نخست کشوری و با کسب امتیاز 100 شد و خراسان رضوی تنها استانی است که موفق به اخذ بالاترین امتیاز شده است.

وی از کسب رتبه نخست دانش‌آموزان پسر استان در سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در شیراز خبر داد و گفت: 30 دانش‌آموز مقاطع متوسطه اول و دوم خراسان رضوی در رشته‌های احکام، انشاء نماز، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر قرآن کریم با رقبای خود به رقابت پرداختند که در پایان 14 نفر از آنها موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این مسابقات در هفته گذشته برگزار شد و افتخار به دست آمده هم با فاصله زیاد نسبت به تیم دوم این رقابت‌ها حاصل شد.

حسینی تصریح کرد: برترین‌های این مسابقات شامل 4 رتبه برتر در رشته صحیفه سجادیه، 4 رتبه برتر در رشته تفسیر قرآن کریم، 3 رتبه برتر در رشته نهج البلاغه و یک رتبه برتر در رشته احام بودند که این نفرات حائز رتبه‌های اول تا پنجم این دوره از مسابقات شدند.

وی تأکید کرد: این دوره از مسابقات در بخش آوایی از 15 تا 23 مرداد در دو بخش پسران از 15 تا 18 مرداد و دختران از 20 تا 23 مرداد در دو اردوگاه ثامن الحجج(ع) و اردوگاه مازندران برگزار می‌شود که افتتاحیه مسابقات پسران در 15 مرداد و افتتاحیه مسابقات دختران در 20 مرداد برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها 1189 دانش‌آموز پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم (792 نفر پسر و 397 نفر دختر) حاضرند که پسران در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان و مداحی و دختران در رشته‌های حفظ و قرائت با رقبای خود به رقابت می‌پردازند.

حسینی گفت: 66 مربی و سرپرست دانش‌آموزان حاضر در این رقابت‌ها را همراهی می‌کنند، ضمن اینکه 48 داور (32 داور برای رقابت‌های پسران و 16 داور برای رقابت‌های دختران) کار قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.