قدس آنلاین: آیت الله مکارم شیرازی، تشکیل کارگروه بررسی علل افزایش میزان طلاق در جامعه توسط صدا و سیمای خراسان رضوی خواستار شد.

ضرورت تشکیل کارگروه بررسی علل افزایش میزان طلاق در جامعه

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله مکارم شیرازی عصر امروز در جمع پرسنل صدا و سیمای خراسان رضوی در دفتر خود در مشهد ضمن اظهار مطلب فوق بیان داشت: در عصر حاضر که روز به روز تکنولوژی های مختلف توسط بشر مورد استفاده قرار می گیرد، وظیفه رسانه بخصوص صدا و سیما جذب مخاطب و انتقال نکات مثبت و منفی جامعه از طریق تولید برنامه های سازنده و مورد قبول مردم است.

این مرجع تقلید با انتقاد شدید از جذب تماشاگران به شبکه های ماهواره ای و تحت تاثیر قرار گرفتن آنها تاکید کرد: اگرچه رسانه هم می تواند مانند نیروگاه اتمی که هم می تواند برق یک منطقه را تولید کند و هم می تواند بمب اتم بسازد دارای جنبه های مفید و مضر
است اما با برنامه ریزی و تولید برنامه هایی با کیفیت بالا در صدا و سیما، می توان به کاهش میزان جذب مخاطب کمک کرد.
او توجه صدا و سیمای خراسان رضوی را به تمرکز بر روی تولید فیلم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در اولویت دانست و خواستار تشکیل کارگروه بررسی علل افزایش میزان طلاق در جامعه توسط صدا و سیمای خراسان رضوی شد.
آیت الله مکارم شیرازی افزود: هیج شخص حقیقی یا حقوقی مانند دولت یا مردم نمی توانند از صدا و سیما درخواست کنند تا به ارائه نکات منفی جامعه نپردازد اما این رسانه مهم نیز باید اعتدال را در بیان این مسایل رعایت کند.
این مرجع تقلید تصریح کرد: مهمترین رسالت صدا و سیما اطلاع رسانی درست مردم است و خوشبختانه در کنار ضعف هایی که وجود داشته است اما صدا و سیما رسالت خود را تاکنون به خوبی انجام داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.