قدس آنلاین، بازیگر سینمای ایران گفت: متأسفانه هنوز وضعیت اکران فیلم سینمایی رستاخیز نامشخص است و درخواستم از آنها این است که رودررو با گارگردان این اثر هنری صحبت کنند تا واقعیات عنوان شود.

وضعیت اکران فیلم سینمایی رستاخیز نامشخص است


به گزارش قدس آنلاین، بابک حمیدیان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: برپایی ورک شاپ‌های تخصصی نتایج خوب و مثبتی داشته که توانسته هنرمندان مطرح و شاخص زیادی را به سینمای ایران معرفی کند و از جمله این مجموعه‌ها می‌توانم از آموزشگاه‌های هنرمندان به نام سینمای ایران همچون حمید سمندریان، امین تارخ و آتیلا پسیانی نام ببرم که عملکردی موفق در این زمینه داشته‌اند.

وی افزود: هنرمند موظف است که در ورک شاپ‌ها از دل خاطرات خود واقعیات را بازگو کند تا سختی این کار برای مخاطب وی قابل درک باشد، به طوری که نه موجب امید کاذب و نه ناامیدی برای آن فرد بشود و وی بتواند بهترین تصمیم را در پایان این دوره آموزشی بگیرد.

هنرمند سینمای ایران خاطرنشان کرد: کسی که با دانش، گاهی و خلاقیت به سمت هنر بیاید موفق است و اگر خلاف آن باشد نتیجه مثبتی نخواهد گرفت.

حمیدیان تصریح کرد: من در گود واقعی اجتماعی به سر می‌برم که هم قهر و آشتی و هم فقر و ثروت مردم را دیدم، اما مسئولان اینها را ندیدند و مدیر فرهنگی‌ای که در کارنامه کاری‌اش تجربه کار اجتماعی نداشته نباشد عملکرد موفقی هم نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: مدیریت فرهنگی باید پاسخگوی این سؤال باشد که چرا بسیاری از نسل‌ها سوختند و در مشهد بسیاری از این اتفاقات بسیار مهم خیلی دیر رخ می‌دهد؟

بازیگر سینمای ایران عنوان کرد: برای بازی در فیلم رستاخیز موفق به دریافت سیمرغ بلورین شدم و در این اثر سینمایی ایفاگر دو نقش بوودم و گلایه‌ام از کسانی که مانع اکران این فیلم شدند این است که چرا ندیده درباره موضوعی اظهار نظر می‌کنند و تنها طبق شنیده‌ها نظر خود را می‌دهند؟ و درخواستم از آنها این است که رودررو با گارگردان این اثر هنری صحبت کنند تا واقعیات عنوان شود و متأسفانه هنوز وضعیت اکران فیلم سینمایی رستاخیز نامشخص است.

حمیدیان اذعان داشت: در فیلم سینمایی چ تجربه خوبی با ابراهیم حاتمی‌کیا داشتم و در این عرصه از تجربیات وی و پرویز پرستویی استفاده کردم و در فیلم سینمایی بادیگراد هم ایفاگر نقش یک دانشمند هسته‌ای هستم.

وی بیان داشت: آخرین کار تئاتری من با رضا ثروتی بود و به دلیل حادثه‌ای که در یکی از کارهای سینمایی‌ام برایم رخ داد پزشکان من را از بازی‌های پرتحرک منع کردند.

هنرمند سینمای ایران گفت: در طول سال چند پیشنهاد دریفات می‌کنم اما سعیم این است که بهترین انتخابات را تصمیم‌گیری‌هایم داشته باشم و یک کار جدید تئاتری هم دارم که در شهریور ماه به نمایش در می‌آید و برنامه‌‌ها و اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام می‌شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.