علی دایی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در روزی که گروه «نفحات» در قیطریه مانور فرهنگی داشته به صورت تصادفی مقابل دوربین‌ آن‌ها قرار می‌گیرد.

واکنش علی دایی به امر به معروف بچه‌حزب‌اللهی‌های بالای شهر / عکس

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «نفحات» نام گروهی از جوانان دانشجوی دانشگاه‌های سراسری تهران است که برای انجام کارهای فرهنگی با رویکرد مذهبی راه افتاده است. 

تعداد زیادی از اعضای این گروه بچه‌های مدرسه مفید هستند که در منطقه قیطریه تهران سکونت دارند.

آن‌ها کارشان را از نیمه شعبان سال گذشته با اهدای بسته‌های فرهنگی به حدود 2هزار نفر از سرنشینان خودروها در بلوار اندرزگو آغاز کردند و تا به حال ادامه داده‌اند.

علی دایی

یکی از موسسان این گروه می‌گوید که مردم واکنش‌های مثبتی به کارهایشان نشان می‌دهند و همین مشوق آن‌ها در ادامه دادن این مسیر بوده‌است.

بچه‌های گروه نفحات در فضای مجازی هم حضور فعالی دارند و صفحه ای را برای به اشتراک گذاشتن عکس‌هایشان در اینستاگرام راه انداخته‌اند.

در بین این عکس‌‌ها تصویری از علی دایی وجود دارد که زمان اجرای یکی از مانورهای فرهنگی این گروه در خیابان اندرزگو حضور داشته و بسته فرهنگی بچه‌های نفحات را گرفته است.

اعضای این گروه در کنار عکس‌های مردم این متن را هم به اشتراک گذاشته‌اند؛«تصاوير بالا گوشه‌اى از واكنش‌هاى مردم و مخاطب‌هاى گروه نفحات بود. كار از جنس مردم كه باشه، حتما به دل مردم مي‌شينه. خيلى‌ها مي‌پرسيدند از نهاد خاصى تغذيه مي‌شيد؟! نماينده‌ى سازمان خاصى هستيد؟! و وقتى جواب بچه‌ها رو مي‌شنيدند كه كار خودجوش و غيرسازمانى و غيردولتيه، علاوه بر تعجب خوشحال مي‌شدند و ابراز تمايل مي‌كردند براى كارهاى بعدى.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.