قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی مرند از دستگیری ۳ سارق داخل خودرو با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان داخل خودرو با ۱۴ فقره سرقت در مرند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی طاحونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مرند اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان مرند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین زمینه مأموران انتظامی شهرستان با افزایش گشت‌های هدفمند و اقدامات اطلاعاتی در نهایت 3 نفر سارق 16 و 17 ساله را که اقدام به تخریب درب خودرو و سرقت از داخل آنها می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند افزود: در تحقیقات تکمیلی، متهمان به تخریب درب و سرقت از داخل 14 دستگاه خودرو اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اضافه کرد: متهمان در بازجویی اظهار داشتند سه نفری و در زمان‌های خاص اقدام به تخریب درب و سرقت از داخل خودروها می‌کردند که در این راستا چندین دستگاه پخش صوت، کارت سوخت، مدارک خودرو و سایر وسایل داخل خودرو که در یک مغازه جوشکاری پنهان کرده بودند از متهمان کشف شد.

 طاحونی در پایان از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت، وسایط نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از جمله آژیر خطر، قفل فرمان و قفل پدال مجهز کنند و با توجه به اینکه اکثر سرقت‌ها شبانه صورت می‌گیرد از پارک و رها کردن وسایط نقلیه در جلوی منزل یا خیابان خودداری کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرده و پیشنهادات و انتقادات خود در زمینه عملکرد پلیس را با سامانه 197 در میان بگذارند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.