قدس آنلاین - ایلام: روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان ایلام طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب مطبوعات و رسانه های استان ایلام تبریک گفت.

پیام تبریک اوقاف و امور خیریه ایلام به خبرنگاران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، در این پیام آمده است:

۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.

اين روز در حقيقت  روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند .

در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، كسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى ، امنیتى و ... جامعه و انتشار آنها بسیار هزینه بر، دشوار و در عین حال بسیار ضرورى و حیاتى است.

بنابراین اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش استان ایلام تبریک گفته و برای آن مجاهدان بي ادعاي اين عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

و من ا... التوفیق

حمدالله دارابی

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام

مرداد 94

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.