قدس آنلاین-شهرکرد،شهدا که با فدا کردن جان خود،‌ به همه ما درس ایثار و آزادگی آموختند، در نزد پروردگار متعال از جایگاه رفیع و والایی برخوردار هستند و میزبانی از آنان افتخار بزرگی برای این استان به شمار می‌رود.

پرواز ۷ کبوتر خونین بال بر فراز استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فضای استان چهارمحال و بختیاری بار دیگر به عطر حضور هفت شهید دفاع مقدس معطر شد، این شهیدان سر بلند که توسط یک فروند هواپیمای مسافربری ظهر دیروز وارد فرودگاه شهرکرد شدند و در بدو ورود مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران ،خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی استاندار، سرهنگ ابراهیم رضایی جانشین فرماندهی انتظامی استان ،کوثری مدیرکل اطلاعات استان و تنی چند از مقامات و مدیران ارشد دولتی قرار گرفتند.

قدرت الله رئیسی نافچی مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه مراسم استقبال از پیکر این شهدای دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته پیکر این هفت شهید دفاع مقدس، در روز سه‌شنبه ۲۰ مردادماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) در سه شهرستان این استان بر دوش مردم مومن و خداجو تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

رئیسی نافچی با تشریح برنامه‌های مربوط به تشییع و خاکسپاری این شهدا، ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، پیکر مطهر دو تن از این شهدای گمنام در شهر بلداجی از توابع شهرستان بروجن،‌ پیکر مطهر دو شهید در شهر گوجان از توابع شهرستان فارسان و پیکر مطهر دو شهید نیز در شهر دشتک از توابع شهرستان اردل به خاک سپرده خواهد شد تا این سه شهر در چهارمحال و بختیاری نیز به افتخار میزبانی از شهدای گمنام نائل شوند.

وی تصریح کرد: مراسم شبی با شهدا امشب در حضور پیکر پاک و مطهر دو تن از این شهدا در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان افزود: شهدا که با فدا کردن جان خود،‌ به همه ما درس ایثار و آزادگی آموختند، در نزد پروردگار متعال از جایگاه رفیع و والایی برخوردار هستند و میزبانی از آنان افتخار بزرگی برای این استان به شمار می‌رود. وی با دعوت مردم شهیدپرور این استان برای شرکت در مراسم‌های تشییع و تدفین و دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده،‌ خاطرنشان کرد: بدون تردید حضور باشکوه و گسترده مردم انقلابی و شهیدپرور استان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیدان گمنام که عطر حضورشان بام ایران را معطر خواهد ساخت، میثاق مجددی با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان، منویات مقام معظم رهبری و راه شهدای سرافراز انقلاب و جنگ تحمیلی است.

شایان ذکر است از این تعداد شهدای عزیز یک نفر بنام قباد مرادی شناسایی و ۶ شهید دیگر گمنام می باشند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.