استاندار گلستان به میزان پیشرفت مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهوری به این استان اشاره و از جدیت در پیگیری اجرای آن خبر داد و گفت: برخی از مصوبات بطور کامل انجام و بقیه درمیانه راه است.

انجام مصوبات سفر رییس جمهوری با جدیت دنبال می شود

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حسن صادقلو روز یکشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر روند اجرای مصوبات ریاست جمهوری اظهار داشت: اجرای مصوبات سفر آذرماه 93 رییس جمهور به گلستان برای توسعه و عمران استان ضروری است و انجام آن با جدیت پیگیری می شود.

وی با اشاره به سفر هفته قبل معاون اول رییس جمهوری و برخی اعضای هیات دولت به گلستان، اضافه کرد: این سفر در راستای پشتیبانی و حمایت از مصوبات سفر رییس جمهور بود و بر اجرایی شدن کامل مصوبات تاکید شد.

صادقلو اضافه کرد: دولت تدبیر و امید هیچ مصوبه ای را بدون اینکه قابلیت اجرا داشته باشد، تصویب نمی کند بنابر این مصوبات سفر دولت به گلستان از جمله منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه برون و طرح گردشگری آشوراده درحال انجام است.

استاندار گلستان همچنین با اشاره به گمانه زنی ها، لرزه نگاری ها و مطالعات درخصوص ذخایر نفت و گاز در استان و نقش آن در توسعه شمال کشور گفت: این اقدامات با همکاری شرکت نفت خزر در منطقه صوفیکم درحال انجام است و نخستین دکل حفاری گاز مهرماه امسال زده خواهد شد.

وی افزود: تفاهمنامه ای نیز بین استانداری و شرکت نفت خزر درخصوص انجام مطالعات و پژوهش های بیشتر درخصوص ذخایر نفت و گاز دراین استان امضاء شده که باید منتظر نتایج حفاری های اولیه دراین زمینه باشیم.

صادقلو اضافه کرد: درصورت دستیابی به ذخایر نفت و گاز و مشخص شدن حجم آن، یقینا این ذخایر می تواند بعنوان نقشه راه در افق توسعه استان و تکمیل زیرساخت منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه برون بویژه درسایت پتروپالایش موثر باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.