مدیرعامل شركت گاز خراسان رضوی گفت: در حال حاضرعملیات گازرسانی به ۱۷ روستای شهرستان چناران با جمعیت بیش از ۴ هزار نفر در حال اجراست.

۱۷پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان چناران در حال اجراست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شركت گاز خراسان رضوی، حبیب الله صادقی بیان کرد: شهرستان چناران دارای ۱۰۸ روستای واجد شرایط گازرسانی می باشد كه ۷۹  روستای شهرستان چناران پیش از این  از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی با اشاره به تكمیل عملیات گاز رسانی به این ۱۷ روستای اخیر گفت: به این ترتیب تعداد خانوارهای گازدار از ۱۵ هزار و ۱۱۱ خانوار به بیش از ۱۶ هزار خانوار افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شركت گاز خراسان رضوی با اشاره به پروژه های گازرسانی در دست اجرا نیز گفت: با تامین اعتبار از محل بند «ق» تعداد ۱۷ روستا در حال گازرسانی قرار دارند و با اتمام عملیات لوله گذاری و نصب انشعاب، هزار و ۳۰۷ خانوار دیگر در این منطقه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

و ی ادامه داد: همچنین شهرستان چناران ۲۳۶  روستا دارد كه از این میان ۱۰۸ روستا واجد شرایط گازدار شدن از محل بند «ق» هستند.

صادقی یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۶۰ پرو‌ژه گازرسانی به روستاهای واجد شرایط بند «ق» در ۲۸ شهرستان استان خراسان رضوی در حال اجرا می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.