قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در هفته دولت سال جاری، ۵ شهر در استان ایلام به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

اتصال ۵ شهر ایلام به شبکه سراسری گاز در هفته دولت

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، روح الله نوریان با بیان اینکه شهرهای دهلران، آبدانان، سراباغ، مورموری و موسیان در هفته دولت گازدار می شوند، اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۸۱ درصد خانوار شهری و ۴۴ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری، بیش از 250 روستای استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد، افزود: از این تعداد ۱۲۰ روستا کارگازرسانی در آنها در حال انجام است و ۱۳۰ روستای دیگر در مرحله طراحی، نقشه برداری و غیره قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به رضایت نسبی مردم از شرکت گاز استان ایلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۱۶ شهر  و ۱۶۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و برنامه ریزی لازم برای توسعه گاز در مناطق شهری و روستایی انجام شده است.

روح الله نوریان با بیان اینکه 5 شهر دهلران، آبدانان، سراب باغ، مورموری و موسیان در هفته دولت گازدار می شوند، بیان داشت: شرکت گاز استان در نظر دارد با برنامه ریزی مدون کار گازرسانی در روستاهای استان را در کمترین زمان ممکن به اتمام برساند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در استان بیش از 2 هزار و ۵۰۷ کیلومتر شبکه اجراشده است، یادآور شد: در سراسر استان ۷۴ هزار انشعاب نصب شده و بیش از ۱۰۴ هزار اشتراک پذیری انجام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.