قدس آنلاین : به گزارش روابط عمومی صدا وسیمای خراسان رضوی و به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) برنامه رادیویی « صبح صادق » در شبکه استانی صدای خراسان رضوی ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز شهادت به مدت ۱۲۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

صدا و سیمای خراسان رضوی  در سوگ شهادت  حضرت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش قدس آنلاین , در این برنامه معارفی زوایای شخصیتی و زندگی بر اساس آموزه های این امام همام بررسی و تحلیل می شود.

 پوشش اجتماع صادقیون ،ارتباط با شبکه های سراسری و استانی ، گزارش از حرم ، پوشش عزاداری های سطح شهر ،کارشناس، میهمان، نمایش و ... از بخش های مختلف این برنامه است.

عوامل برنامه صبح صادق عبارتند از: تهیه کننده:سید ضیا علوی ، گویندگان: علی دهقانی و سمانه شاکری، صدابردار: صادق فرزانه، گزارشگر: جواد حسن زاده، دستیار تهیه: پروین قربانی، نویسنده: فاطمه ناصری.

همچنین برنامه « قصیده غم » در دو قسمت 30 و 50 دقیقه ای ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه استانی صدای خراسان رضوی پخش می شود. این دو برنامه به تربیت ساعت 12 و 20:10 دقیقه  به روی آنتن می رود.

 برنامه رادیویی عصرانه  دورهمی نیز  به صورت ویژه از ساعت 30/17 تا 30/18 به این مناسبت می پردازد . ضمن اینکه  تمامی برنامه های  شبکه استانی صدای خراسان رضوی  بر حسب نیاز مخاطب و فضای روز شهادت ، این مناسبت را پوشش می دهند.

سیمای خراسان رضوی نیز با تولید برنامه « نورالهدی » در شب و روز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) به پخش و انعکاس مراسم سوگواری در حرم مطهر رضوی و سطح شهر می پردازد.

در این برنامه کارشناسان مذهبی به موضوع نقش هدایت گری و زندگی امام جعفر صادق (ع) و مداحان اهل بیت (ع) به سجایای اخلاقی این امام بزرگوار می پردازند. تهیه کنندگان برنامه « نور الهدی » در شب شهادت که بعد از اذان مغرب و صبح روز شهادت پخش می شود آقایان محمد رضا امیری، عبدالرزاق رمضان نژاد و جواد قطمیری هستند. همچنین پخش مستقیم و زنده اجتماع صادقیون ساعت 9 صبح روز شهادت از میدان شهداء تا حرم مطهر رضوی مخاطبان را در سوگ این امام همام  به تهیه کنندگی علی خیابانی تنها همراه می کند.

اجتماع علماء و مراجع تقلید و روحانیون نیز در مدرسه نواب از سیمای خراسان رضوی در این مناسبت به تهیه کنندگی آقای رمضان نژاد به روی آنتن می رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.