۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 301387

در حالی که تا قبل از برگزاری مجمع عمومي ساليانه بانک پاسارگاد، بالاترین پاداش اختصاص‌یافته به هیئت مدیره بانک‌ها مربوط به بانک اقتصاد نوین با ۹۹۰ میلیون تومان بود، بانک پاسارگاد این رکورد را جابجا کرد.

پاداش میلیاردی به اعضای هیات مدیره یک بانک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق،بر اساس تصميمات مجمع عمومي عادی ساليانه صاحبان سهام بانک‌های مختلف برای سال مالي منتهي به 29 اسفند 1393، ارقام قابل توجهی برای پاداش هیئت مدیره بانک‌ها در نظر گرفته شده است.
 

بانک پاسارگاد با پرداخت میلیاردی، رکورد پاداش هیئت مدیره بانک‌ها را زد


تا پیش از برگزاری مجمع عمومی سالیانه بانک پاسارگاد، بالاترین پاداش هیئت مدیره بانک‌ها مربوط به بانک‌های خاورمیانه و اقتصاد نوین بود که نزدیک به یک میلیارد تومان پاداش دادند.

اما در مجمع عمومی بانک پاسارگاد، پاداش هیئت مدیره رقم یک میلیارد و 223 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شد تا با وارد شدن به ارقام میلیاردی، رکورد پاداش‌های بانک‌ها شکسته شود.

بانک پاسارگاد همچنین حق جلسه اعضای غیرموظف هیئت مدیره خود را ماهانه یک میلیون و 680 هزار تومان برای حداقل 4 جلسه در ماه تصویب کرده است.

لازم بذکر است که در شرایط رکود و در حالی که در سال 93 اکثر بنگاه های اقتصادی، سودی به سهامداران خود پرداخت نکردند و بسیاری از کارگاه های تولیدی در شهرک های صنعتی در حالت تعطیل و نیمه تعطیل قرار داشتند و بعد از کاهش نرخ سود بانکی هم، برخی بانک ها در نامه نگاری به بورس از ضرر بانک‌ها با این اقدام بانک مرکزی گفته بودن، اما عملکرد مجامع برخی بانک ها و پرداخت های چند صدمیلیونی به هیات مدیره این بانک ها از خبرهایی دیگر حکایت دارد!

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.