قدس آنلاین – سبزوار : مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرداري سبزوار گفت : از ابتدای مردادماه سالجاری ماهانه بالغ بر ۸ ميليون ریال کمک نقدی توسط تعدادی از کارکنان شهرداری سبزوار برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات اختصاص می یابد . 

اهل بیت (ع) کلید معرفت و گنجینه دست یافتن به ربوبیت الهی هستند

سيدمحمد يوسفي عصر دیروز در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار  افزود : اهل بیت (ع) کلید معرفت و گنجینه دستیافتن به ربوبیت الهی هستند .

وی با بیان اینکه یکصد و 10 نفر از پرسنل خدوم شهرداری سبزوار با هدف تبیین وگسترش فرهنگ  ناب محمدی ، دستیابی به معارف اسلامی و معرفی آن به ارادتمندان مکتب اهل ‌بیت علیهم‌السلام  با عشق به ساحت خاندان عصمت و طهارت(ع) گامی ارزنده درراستای تعظیم شعائر الهی برداشته اند خواستار همت والا ی آحاد جامعه اسلامی در این امر خداپسندانه شد .

یوسفی در عین حال  همكاري و همراهي کارکنان شهرداری سبزوار را در جذب مشاركت هاي مردمي در امر بازسازي و توسعه حرمین اهل البیت (ع) گامی موثر عنوان کرد و اظهار داشت :   بدون تردید مردم قدر شناس دارالمومنین  با درک این مهم همپای با سایر مردم در جهت تحقق این موضوع از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد . /  انتهای پیام

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.