قدس آنلاین-تبریز: عضو شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: با توجه به مصوبه شورای سازمان، شهرداری تبریز دو تیم فوتبال در لیگ‎های کشور خواهد داشت که یکی با نام ماشین‎سازی در دسته یک و دیگری با نام شهرداری در دسته دو حضور می‌یابند.

شهرداری تبریز دو تیم فوتبال در لیگ‎های کشور خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدحسین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: شهرداری تبریز دو تیم ماشین‌سازی و شهرداری را در لیگ‌های کشور خواهد داشت.

وی گفت: بر روی پیراهن هر دو تیم آرم شهرداری تبریز نقش خواهد بست اما تیمی که با مربیگری آقای دست‎‌نشان بسته شده است با نام ماشین‎سازی تبریز در لیگ یک حضور خواهد داشت و دیگر تیم که تمریناتش از یک ماه پیش آغاز کرده در لیگ دو آن هم با نام شهرداری تبریز شرکت خواهد کرد.

جعفری تصریح کرد: با خرید ماشین‎سازی، شهرداری تبریز دارای تو تیم فوتبال است و باید به این حرکت مثبت شهرداری تبریز که از تیم با ریشه ماشین‎سازی حمایت کرد، بها داد.‎

وی اظهار داشت: شهرداری تبریز نهادی سازماندهی شده است و تمام امور آن به صورت منظم در بخش‌های تعریف شده انجام می‎پذیرد، به همین دلیل سازمان ورزش و مدیرعامل آن آقای سهرابی را مامور کرده‎ایم تا هر دو تیم را  مدیریت کند.

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا هر دو تیم ماشین‎سازی و شهرداری تبریز لیگ‌های موفقی را پشت سر بگذارند چرا که هدف اصلی ما از زیرپوشش قرار دادن ماشین‌سازی تبریز آوردن این تیم به روزهای اوج خود است.

وی تاکید کرد: همچنین سیاست کلی حمایت از تیم با ریشه شهرداری نیز است به همین دلیل امیدوارم هر دو تیم در لیگ‌هایی که حضور دارند، موفق باشند.

جعفری با اشاره به فعالیت‎های شهرداری تبریز در ورزش همگانی اضافه کرد: هیچ‎وقت از ورزش همگانی غافل نبوده و اولویت اول ما در ورزش همگانی است به همین دلیل سازمان ورزش موظف به برگزاری جشنواره‎ها، مسابقات و همایش‎های ورزشی است تا شهروندان عزیر را به سوی سلامتی جسمی، روحی و روانی سوق دهیم.

وی در ادامه همایش پیاده‎روی محله "قراملک" را که روز جمعه برگزار می‎شود از آن جمله ذکر کرد و گفت: حضور پر شور مردم در این مراسم موجب دلگرمی مسئولان برگزارکننده شده و می‎تواند گام موثری در بسط ورزش همگانی باشد.

خاطرنشان می‎شود، شورای سازمان بالاترین نهاد در خصوص تصمیم‎گیری امور ورزشی است که سازمان ورزش زیرمجموعه این شوراست و اعضای آن عبارت از شهردار، رئیس شورا، سه نفر از اعضای شورا، قائم مقام شهردار و دکتر کوشافر به عنوان پیشکسوت فوتبال هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.