قدس آنلاین: سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: در سال ۱۳۹۳، تعداد ۴۵۸۵۰ خبر منتشر شده توسط رسانه‌های استان داشتیم که از این تعداد، ۴۶۷۴ خبر در روزنامه‌ها و ۷۸۶۲ خبر در خبرگزاری‌ها منتشر شده بود.

انتشار ۴۵هزارو ۸۵۰ خبر مرتبط با آستان قدس رضوی توسطه رسانه ها

به گزارش قدس آنلاین، سیداحمد هاشم‌آبادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: در سال 1393، تعداد 45850 خبر منتشر شده توسط رسانه‌های استان داشتیم که از این تعداد، 4674 خبر در روزنامه‌ها و 7862 خبر در خبرگزاری‌ها منتشر شده بود.

وی افزود: در حوزه رسانه ملی توسط صداوسیمای خراسان رضوی 19481 دقیقه برنامه ویژه، 1025 دقیقه برنامه تلویزیونی و 100 برنامه رادیویی با حضور مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی اجرا شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: از مجموعه خدمات آستان قدس رضوی 11869 نفر به صورت تور ویژه، 70 هزار و 12 نفر بازدید از موزه آستان قدس رضوی به صورت رایگان و 1741 نفر مهمان خارجی و براساس شرایط فراهم شده از مجموعه‌های این مکان مقدس بازدید داشتند و به تمامی آنها خدمات ویژه ارائه شد.

هاشم‌آبادی تصریح کرد:  در ایام دهه کرامت برنامه‌های متنوع بسیاری را در راستای تکریم زائران امام رضا(ع) پیش‌بینی کرده‌ایم و مردم عزیزمان از اول این دهه مبارک شاهد انعکاس اخبار ویژه آستان قدس رضوی خواهند بود.

وی تأکید کرد: در ایام دهه کرامت میزبان 200 خبرنگار از رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری مکتوب و مجازی و برون مرزی خواهیم بود تا اخبار این مکان مقدس در ایام میلاد فرخنده کریمه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و عالم آل محمد(ص) حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به بهترین شکل ممکن منعکس شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی عنوان کرد: 20 نفر از خبرنگاران خراسان رضوی در ستاد دهه کرامت با اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی جهت انعکاس اخبار این دهه مبارک همکاری خواهند داشت و از تمامی رسانه‌های استان درخواست داریم تا خبرنگار و عکاس ویژه خود برای انعکاس هرچه بیشتر و بهتر اخبار آستان قدس رضوی در دهه کرامت به اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی معرفی کنند تا شاهد بهترین انعکاس خبری در ایام دهه کرامت از حرم مطهر رضوی باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.