مراسم رونمايى از فيلم “اشياء از آنچه در آينه مى بينيد به شما نزديكترند” اولین فیلم نرگس آبيار با حضور عوامل فيلم و جمعى از هنرمندان در موزه سينما برگزار شد.

این فیلم با پول توجیبی تهیه کنندگان ساخته شد

به گزارش سینماژورنال در این آیین که با اقبال فراوان مخاطبان برگزار شد علاوه بر عوامل فیلم چهره هایی چون احسان كرمى، حسن فتحى،حافظ ناظرىالهام پاوه نژاد، شقايق دهقان، لادن طباطبايى، محمدرضا هدايتى، شبنم مقدمى، لاله اسكندرى، امين تارخ، آناهيتا افشار، آزاده نامدارى، سروش صحت، على شادمان، حسين سليمانى، عباس غزالى، سيما تيرانداز، مهرانه مهين ترابى، مژده لواسانى و ثنا حاجی زاده حاضر بودند.

احسان کرمی اجرای مراسم را برعهده داشت و نرگس آبیار کارگردان و گلاره عباسی بازیگر فیلم از جمله کسانی بودمد که پیش از نمایش فیلم کوتاه درباره آن صحبت کردند.

آبیار از این گفت که “اشیا…” فیلمی از سینمای مستقل است و با پول توجیبی تهیه کنندگان ساخته شده است. او از زحمات گلاره عباسی برای فیلم تقدیر کرد.

گلاره عباسی که استاد بازیگریش امین تارخ نیز جزو مدعوین بود از این گفت که خود را مهمان مخاطبانی می داند که میزبان او هستند. او از خوشحالی اش نسبت به حضور خانواده خود و همسرش در مراسم گفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.