قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: ۲۸۷ مرکز درمانی در استان ایلام به بیمه شدگان سلامت، خدمات درمانی ارائه می کنند.

ارائه خدمت به بیمه شدگان سلامت در ۲۸۷ مرکز درمانی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دکتر فالح کوهن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه 386 هزار نفر از خدمات بیمه سلامت در استان ایلام بهره می برند، اظهارداشت: از این تعداد 46 هزار نفر تنها از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند و از هیچ پوشش بیمه ای دیگری برخوردار نیستند.

وی با اشاره به اینکه دارندگان دفترچه بیمه سلامت در مراکز درمانی از 70 درصد تخفیف بیمه ای برخوردارند، افزود: افرادی که با داشتن دفترچه بیمه سلامت در بیمارستان های دولتی بستری شوند، تنها 6 درصد هزینه درمان را پرداخت می کنند و روستائیان تنها 3 درصد هزینه های درمانی را می پردازند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام خدمات بستری، انواع جراحی، اورژانس، زایمان و ... را تحت حمایت این پوشش عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: خدمات بیمه سلامت در حال حاضر تنها جراحی های زیبایی و عصب کشی دندان را تحت حمایت ندارد و دیگر خدمات بهداشتی درمانی را تحت پوشش خود قرار داده است.

دکتر فالح کوهن به 242 هزار بیمه شده عشایری، روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر در استان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر 287 مرکز درمانی در استان به بیمه شدگان ارائه خدمت می کنند که از این تعداد 51 مرکز روستایی و مابقی آن مراکز شهری است.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی به نوجوانان زیر 12 سال و زنان حامله، یادآور شد: طبق قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی استان، بیمه سلامت هزینه های درمانی را دندانپزشکان ایلامی پرداخت می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.