مدیرعامل به‌‌نشر‌ از رونمایی مجموعه کتاب هشت جلدی «زائر رضوی» همزمان با دهه کرامت و ایام میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) توسط این انتشارات خبر داد.

مجموعه هشت جلدی «زائر رضوی» همزمان با دهه کرامت رونمایی می‌شود‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی به نشر، جواد محمدزاده مقدم اظهار داشت: با توجه به اهمیت بررسی زندگی امام هشتم(ع) و همچنین سیر تاریخی حرکت امام رضا(ع) به ایران و خراسان، این انتشارات از مجموعه کتاب هشت جلدی «زائر رضوی» همزمان با آغاز دهه کرامت رونمایی می‌کند.

وی ادامه داد: انتشارات آستان قدس رضوی در راستای همراهی و همگامی هرچه بیشتر با زائران حرم مطهر رضوی نسبت به چاپ و باز تولید منتخبی از آثار این انتشارات در حوزه رضوی در قالب مجموعه «زائر رضوی» اقدام کرده است.

مدیرعامل به نشر تصریح کرد: این مجموعه که شامل هشت عنوان کتاب از بین آثار متعدد به نشر در زمینه سیره و سبک زندگی امام رضا(ع) است در قالب یک مجموعه کامل از شروع زندگی امام هشتم آغاز و به حرم مطهر رضوی ختم می‌شود.

وی اظهار داشت: عناوین مجموعه «زائر رضوی» شامل «نگاهی به زندگی و ولایتعهدی امام رضا(ع)» نوشته محمدعلی امینی، «غریب پیروز» (پیام رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به کنگره جهانی حضرت رضا(ع))، «امام رضا(ع) و زندگی» نوشته مهدی غلامعلی و همچنین «سیره علمی و عملی امام رضا(ع)» نوشته عباسعلی زارعی سبزواری می‌شود.

محمدزاده مقدم افزود: همچنین از دیگر عناوین این مجموعه هشت جلدی می توان به کتاب های «امام رضا(ع) زندگی و اقتصاد» نوشته محمد حکیمی، «حکمت‌های رضوی» نوشته جواد محدثی، «چهل جرعه از دریا» نوشته جواد نعیمی و «حرم رضوی به روایت تاریخ» نوشته بزرگ عالم‌زاده اشاره کرد.

ایام دهه کرامت از تاریخ 25 مرداد ماه مصادف با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و تا 4 شهریور ماه سالروز ولادت حضرت رضا(ع) ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.