۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
کد خبر: 302406

انجام حرکات نمایشی توسط تعدادی از رانندگان خودرو های همراه یک کاروان شادی بامداد امروز در مشهد پایانی تلخ برای جمعی از میهمانان این جشن عروسی برجای گذاشت.

کاروان شادی در مشهد پایانی تلخ بر جای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار مهر، بامداد امروز تعدادی از خودرو های همراه یک کاروان شادی در حالیکه با حرکات نمایشی خودروی حامل یک زوج جوان را پس از برگزاری جشن ازدواج همراهی می کردند در حادثه ای غیر مترقبه با یکدیگر برخورد کردند و موجب مصدومیت تعدادی از میهمانان این جشن عروسی شدند.

کاروان شادی که بامداد امروز با همراهی تعدادی از میهمانان شرکت کننده در جشن عروسی و در خیابان های مشهد شکل گرفت با برخورد سه  دستگاه خودروی سواری پایان غم انگیزی از خود بر جای گذاشت و موجب روانه شدن تعداد ۶ نفر از میهمانان این مراسم به بیمارستان شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد با تایید این خبر در این رابطه اظهار کرد: خودروهای همراه یک کاروان عروس بامداد امروز در مسیر میدان قائم به سمت میدان شهید فهمیده با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه تعداد ۶ مجروح بر جای گذاشت.

حسین خاکپور گفت: در این سانحه تعداد دو دستگاه خودروی ال ۹۰ و یک دستگاه خودروی بنز بر اثر تصادم دچار خسارت های مالی شدند و یک زن و یک مرد و همچنین تعداد ۴  کودک و نوجوان مصدوم شدند.

وی افزود: با وقوع این حادثه  ماموران سازمان آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه ضمن ایمن سازی منطقه از حریق احتمالی بواسطه نشت سوخت از هر دو خودرو پیشگیری و نسبت به امداد رسانی لازم اقدام کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.