قدس آنلاین:دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با حضور مردم، هنرمندان و مسئولان در بجنورد آغاز به کار کرد.

دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در بجنورد آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در آیین افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: باید فرهنگ ، سبک زندگی و سیره امام رضا (ع) در این استان بیش از پیش نهادینه شود.

حسین ثابت قدم وحید با اشاره به برگزاری چندین دوره از جشنواره تئاتر رضوی در استان،گفت: باید تلاش های لازم به منظور تبدیل خراسان شمالی به عنوان پایتخت تئاتر دينی در کشور صورت گیرد.

وی  با اشاره به بخش های مختلف در دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از حضور کشورهای مختلف در جشنواره سراسری تئاتر رضوی در سال های آینده خبرداد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: به برکت برگزاری جشنتواره تئاتر رضوی در استان ،تماشا خانه شمس که یکی از آرزوهای دیرینه اهالی هنر است، با هزینه کرد بالغ بر یک میلیارد تومان از اعتبارات وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و اعتبارات استان در بجنورد همزمان با افتتاح دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی  افتتاح و به بهره برداری می رسد.

ثابت قدم وحید از اجرای  نمایش های خوب و ارزنده ای با مضامین دینی و سیره امام رضا(ع)  برای علاقمندان در سه سالن نمایش شهر خبر داد و گفت: از25 تا 29 مرداد سه سالن گلشن، تماشاخانه شمس و تالار حافظ  میزبان مردم خوب ومتدین شهرستان بجنورد خواهد بود.

گفتنی است؛ 24 مرداد ماه سال جاری همزمان با آغاز دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی نمایش نیم مرده اثر مشترک ایران و تاجیکستان در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به روی صحنه رفت.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.