قدس ‌آنلاین- تبریز: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: نباید همایش‌های بزرگداشت زنان به صورت کلیشه‌ای برگزار شود بلکه انتضار داریم حالت کاربردی پیدا کند.

 همایش‌های بزرگداشت زنان به صورت کلیشه‌ای برگزارنشود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  سهیلا امیری ظهر امروز در همایش منطقه‌ای نقش سلامت روانی ـ اجتماعی دختران در توسعه اجتماعی، بر حمایت از خانواده و دختران در جامعه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امور بانوان و خانواده در استان آذربایجان‌شرقی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: مسئولان اجرایی و فرهنگی استان در این زمینه برنامه‌های گسترده‌ای را در حال اجرا دارند.

میری تاکید کرد: آسیب‌های فراروی این جامعه باید در جامعه اسلامی بسیار کم باشد ولی متاسفانه آسیب‌های بسیاری متوجه زنان و دختران است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی افزود: اعتیاد یکی از این بلاهای بزرگی است که شامل حال آنان شده و این امر بیشتر از همسران معتاد نشأت می‌گیرد.

امیری یادآور شد: اگر جامعه از نظر سلامت روحی و روانی زنان امن باشد، جامعه ما توسعه یافته خواهد بود و خواهیم توانست به تربیت بهتر کودکان اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: نباید همایش‌های بزرگداشت زنان به صورت کلیشه‌ای برگزار شود بلکه باید حالت کاربردی پیدا کند،ما نیز تلاش داریم تا در مجامع عمومی و فرصت‌های مختلف به مشاوره‌های زنان اقدام کنیم.

امیری افزود: موشکافی آسیب‌ها و توجه به مسائل حوزه بانوان را با حضور کارشناسان دنبال می‌کنیم و در برنامه‌های مختلف کارشناسان برجسته کشوری حضور دارند.

وی تاکید کرد: از ظرفیت‌های مختلف مانند خانه‌های سلامت شهرداری‌ها و مجتمع‌های مختلف استفاده می‌کنیم و امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

امیری در ادامه با اشاره به فعالیت‌های امور بانوان و خانواده استانداری گفت: این بخش در استان فعالیت گسترده‌ای دارند و در ایام هفته دولت برنامه‌های بیشتری خواهیم داشت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.