قدس آنلاین: نخبگان مهارتي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان در رشته مديريت آب و فاضلاب موفق به كسب رتبه دوم و دريافت مدال نقره شدند.

نخبگان مهارتی فنی و حرفه ای استان اصفهان  مدال نقره گرفتند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت از روز 21 الي 24 مردادماه سال جاري در شهر سائو پائولو، کشور برزیل برگزار گرديد كه تیم اعزامی مهارت کشورمان شامل 17 نفر بود كه 3 نفر آنها از استان اصفهان در اين مسابقات راه يافتند.
تيم آكواترونيك (مديريت آب و فاضلاب) جمهوري اسلامي ايران متشكل از آقايان رامين دهقاني و سجاد محرابي از نخبگان مهارتي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان موفق به كسب رتبه دوم و دريافت مدال نقره در اين مسابقات گرديدند.
 
قابل ذكر است كه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در جهت تحقق راهبرد حضور موثر در عرصه های بین المللی به عنوان عضو سازمان جهانی مهارت(WSI)، سالانه اقدام به برگزاری مسابقات ملی مهارت می کند که با حضور استعدادهای برتر مهارتی به طور عمده جوانان زیر 21 سال برپا می شود و هر دو سال یکبار برگزیدگان مسابقات ملی را به مسابقات جهانی اعزام می کند.
همچنين گفتني است تاکنون پانزده دوره مسابقات ملی مهارت در کشور برگزار شده و امسال مرحله شهرستانی و استانی شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت برگزار و مرحله کشوری نیز در آبان ماه سال جاری برپا می شود .
 
سازمان جهاني مهارت يك سازمان غير انتفاعي است كه تمامي نهادها و ارگان هاي متولي توسعه و ارتقاي آموزش هاي فني و حرفه اي در كشورها مي توانند به عضويت آن درآيند، سازمان جهاني مهارت به عنوان يك نهاد آزاد و غير سياسي شرايط كارآمدي از نظر اقتصادي براي همكاري صنعتي و مديريت بين المللي در كسب استانداردهاي عالي آموزش هاي فني و حرفه اي در عرصه جهاني مهيا مي سازد و در حال حاضر 74 كشور توسعه يافته و در حال توسعه در اين سازمان عضو هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.