قدس آنلاین: ريیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان اعلام کرد: ویژه برنامه های آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) در دهه کرامت از ۲۵ مردادماه لغایت ۳ شهریورماه جاری برگزار می شود.

اعلام ویژه برنامه های دهه کرامت در آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیل پور اظهارداشت: به مناسبت دهه کرامت در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) ویژه برنامه هایی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این برنامه ها که با فرا رسیدن دهه کرامت آستان مقدس حضرت زینب (س) برگزار می شود شامل برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان افزود: آستان مقدس حضرت زینب (س) در جشن‌های دهه کرامت از تمام زائرین و مجاورین آستان مقدس میزبانی می کند و به سمتی حرکت می‌کند که همه از سفره معنویت اهل بیت (ع) استفاده کنند.
اسماعیل پور اظهار کرد: جشن‌های دهه کرامت، ایجاد خاطره ای برای زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت زینب (س) است و در این زمینه کارهایی انجام خواهد شد تا ذائقه همه دراین ایام شیرین شود.
وی اضافه کرد: در دهه کرامت امسال که از روزهای 25 مردادماه لغایت 3 شهریور ماه جاری است، علاوه بر جشن بزرگ دختران مهر و آئینه که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) برگزار می شود، برنامه هایی همچون جشن میلاد باسعادت امام رضا (ع)، برپایی غرفه های کودک، دل نوشته ای با امام رضا (ع) و سیر نمایشگاهی احادیث امام رضا (ع) و معرفی حضرت معصومه و حضرت زینب (س) برگزار می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: در این برنامه ها همه روزه از ساعت 18 میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا و حضرت معصومه (س) هستیم.
اسماعیل پور ابراز کرد: جشن‌های دهه کرامت که با جشن بزرگ دختران مهر و آئینه در روز میلاد کریمه اهل بیت(ع) از ساعت 18 آغاز می‌شود، در روز سه شنبه 3 شهریور ماه همزمان با میلاد امام رضا(ع) با برگزاری جشن باشکوهی درحرم مطهر به پایان می‌رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.