۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 303182

سرمربی تیم ملوان می‌گوید تیمش می‌خواهد برابر نفت دست پر از میدان خارج شود.

استیلی: می‌خواهیم دست پر به انزلی برگردیم

به گزارش ایسنا، حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت تهران اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که نماینده ما در آسیا است. مصوریان دوست من است. امیدوارم روند پارسال را امسال هم داشته باشد. درباره تیم خودمان از لحاظ روانی تیم را آماده کردم و توانستیم استقلال را ببربم. در روزهایی که تیم را در اختیار داشتم تمرینات را دنبال کردیم و در ضمن نفت را آنالیز کردیم و فردا با حمایت هوادارانمان می‌خواهیم نفت را ببریم و دست پر به انزلی برگردیم.

وی ادامه داد: تقریبا هفته سوم به این تیم اضافه شدم، در حالی که این تیم ترکیبش را بسته بود. یک یا دو جای خالی در تیم وجود دارد و احتیاج داریم که این جای خالی‌ها را پر کنیم. سعی می‌کنیم از جوانان بومی انزلی استفاده کنیم. این تیم جوانان خوبی دارد و در کنار آن بازیکنان باتجربه‌ای هم حضور دارند که می‌خواهیم از تلفیق این دو نسل تیم خوبی را تشکیل دهیم. در بعضی از پست‌ها چند بازیکن خوب داریم و در بعضی از پست‌ها روی نیمکت بازیکن چندان قوی‌ای وجود ندارد. باید به این تیم زمان داد تا به ترکیب ایده‌آل برسیم.

سرمربی جدید ملوان درباره کمبودها و کاستی‌های این تیم اظهار کرد: مشکل اصلی این تیم مالی است و امیر قلعه‌نویی هم به همین دلیل از تیم جدا شد. جا دارد از قلعه‌نویی تشکر کنم؛ چرا که برای این تیم زحمت کشیده است. سه روز مانده به آغاز هفته سوم، اسپانسر نتوانست به تعهداتش عمل کند و امیر قلعه‌نویی به همین دلیل از تیم جدا شد. به دلیل شناختی که از دنیامالی، رییس هیات مدیره داشتم و همین طور هواداران خوبش با ملوان به توافق رسیدم. در کنار آن با بعضی از بازیکنان ملوان مانند نوری، زارع، آبشک و ... تا به حال همکاری داشته‌ام و به دنبال این هستیم که کارمان را به نحو احسن انجام دهیم.

استیلی با بیان این که نباید در کار داوران دخالت کرد، ادامه داد: باید اجازه دهیم آنها روی کارشان تمرکز داشته باشند تا بتوانند کارشان را با دقت انجام دهند. اشتباه‌ها هم جزئی از داوری است. داوران بزرگی در کشورمان مانند فغانی، ترکی و ... داریم که باید قدرشان را بدانیم. در کنار آن داوران هم نیاز به جوان‌گرایی دارند و با کسب تجربه احتمال دارد اشتباهاتی هم رخ دهد. فغانی داوری است که فینال جام ملت‌ها را سوت زده اما ما او را تخریب می‌کنیم. سال گذشته اصفهانیان و عسگری هماهنگی چندان مناسبی نداشتند اما امیدوارم امسال ترکیب عنایت و اصفهانیان هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند تا عملکردشان هم مثبت باشد.

وی درباره عملکرد حسین ماهینی بعد از یک سال محرومیت گفت: ماهینی بازیکنی است که رزومه خوبی دارد. او در تیم‌های بزرگی بازی و پیراهن تیم ملی را هم به تن کرده است. ملوان هم تیم بزرگ و پرطرفداری است. ماهینی در چند بازی گذشته نشان داد مسئولیت‌پذیر است و باید به او زمان داد تا به دوران خوب گذشته‌اش بازگردد. امیدوارم او امسال به خواسته‌هایش برسد.

او درباره دیدار ستارگان فوتبال جهان با ستارگان فوتبال ایران نیز اظهار کرد: برای من هم اس ام اس فرستادند و برای این بازی دعوتم کردند. امیدوارم اگر در این بازی حاضر شدم بتوانم حضور مثبتی داشته باشم.

استیلی کیفیت فنی لیگ ایران را به مراتب بالاتر از لیگ‌های عربی دانست و افزود: در رده‌بندی که درباره لیگ‌های آسیایی ارائه شده لیگ ما از نظر سخت‌افزاری از کشورهای قطر و امارات عقب افتاده و این طور نیست که کیفیت فنی ما پایین‌تر باشد. مهم‌ترین چیزی که فوتبال ما دارد، هواداران هستند. همان طور که دیدید در دیدارهایی که در انزلی، تبریز، خوزستان برگزار می‌شود هواداران زیادی به ورزشگاه‌ها می‌روند. ما فقط باید زیرساخت‌ها را تقویت کنیم. البته در تیم‌هایی مانند سپاهان، فولاد و نفت تا حدودی این وضعیت بهبود یافته و به همین دلیل هر مربی که در این تیم‌ها مشغول به کار می‌شود، دغدغه‌ای ندارد.

وی در پایان درباره اختلاف علی دایی و علی کریمی نیز خاطرنشان کرد: همه این چیزها تمام می‌شود و فقط رفاقت‌هاست که باقی می‌ماند. باید احترام پیشکسوتان را در فوتبال حفظ کنیم و امیدوارم که این دو عزیز هم قدر یکدیگر را بدانند و با یکدیگر آشتی کنند. همه تلاش‌شان را می‌کنند که آنها اختلاف نظرشان را کنار بگذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.