مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مراسم اختتامیه مسابقات قرآن ایثارگران سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه مسابقات قرآن ایثارگران سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام محمد علی شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در قالب سفری دو روزه به خراسان رضوی سفر می‌کند.

نخستین برنامه وی حضور در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن ایثارگران سراسر کشور در مشهد است.

دیدار با خانواده ایثارگران تربت‌حیدریه و ادای احترام به شهدای این شهرستان دومین برنامه سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به خراسان رضوی است.

حضور در بزرگداشت علامه بهلول در گناباد پایان بخش برنامه‌های حجت الاسلام شهیدی در خراسان رضوی است.

سیدمجید حسینی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری افتتاحیه بخش بانوان بیست‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران، ویژه همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران کشور در جوار بارگاه منور امام رضا(ع) خبر داد.

وی با اشاره به حضور بیش از 200 شرکت‌کننده از جامعه ایثارگری سراسر کشور در این دوره از مسابقات اظهار کرد: افتتاحیه بخش بانوان بیست‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران، ویژه همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران کشور 29 مردادماه در مشهد برگزار می‌شود.

در همین رابطه عابدین عابدی مقدم، با اشاره به حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی‌محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات اظهار کرد: رقابت شرکت کنندگان در بخش بانوان این دوره از مسابقات از فردا، 29 مردادماه در مشهد آغاز شده و تا 31 مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسابقات بخش بانوان در رشته‌های قرائت و حفظ برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از 100 بانوی قرآنی در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

عابدی مقدم گفت: بانوان متسابق این دوره، برگزیدگان مسابقات استانی یا کشوری قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند که از 32 استان کشور پذیرش شده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به مسابقات بخش آقایان این دوره از مسابقات ابراز کرد: رقابت شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات از 25 مردادماه در بخش آقایان در مشهد آغاز شد که روز گذشته، 27 مردادماه نفرات برتر تجلیل شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.