رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح روش‎های نفوذ آمریکا در بین اقشار مختلف در کودتای ۲۸ مرداد، هشدار امروز رهبری در مورد نفوذ آمریکا را هشداری واقع‎بینانه، دقیق و به موقع خواند.

درس کودتای ۲۸مرداد/ هشدار رهبری درمورد نفوذ آمریکا به‌موقع بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار مهر، علی لاریجانی در جمع خبرنگاران گفت: اگر در ادوار مختلف پس از انقلاب، امام (ره) تاکید می‌فرمودند که مجلس در راس امور است به خاطر همین شواهد تاریخی بود.

وی ادامه داد: اگر امروز رهبری معظم انقلاب در مورد نفوذ آمریکا در بخش‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هشدار می‌دهد، به خاطر این واکاوی تاریخ گذشته ایران است که ملاحظه فرمودید که در میان نیروهای مسلح، فرهنگیان، سیاسیون و در میان اقشار اقتصادی، آمریکا شبکه‌های نفوذ ایجاد کرده بود.

لاریجانی تصریح کرد: هشدار رهبری در مورد نفوذ آمریکا، هشداری واقع‌بینانه و دقیق است که در همه شرایط افراد بصیر جامعه نسبت به این مسئله حساس باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مسئله هستهای و مذاکرات یک چیز است اما ما نمی‌توانیم از تاریخ گذشته منخلع شویم. ما روش‌های نفوذ آمریکا در بخش‌های مختلف را دیده‌ایم و اقدامات آنها در ستیز با اراده ملت را مشاهده کرده‌ایم.

لاریجانی گفت: هشدار رهبری، هشداری به موقع و سنجیده بود که باید همه عزیزان مورد توجه قرار دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.