یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران نقطه مقابل سیاست های آمریکایی است گفت: اگر باور قلبی و باور به خود داشته باشیم بهترین راهکار برای جلوگیری و سوء استفاده از نتایج مذاکرات هسته‌ای است.

احمدی: باور به خود بهترین راه جلوگیری از سوء استفاده از توافق است

حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی در گفت‌وگو باایسنا،با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از ارکان و مبانی ایدئولوژیک و فکری نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه با نظام سلطه مخصوصا آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آن‌ها بوده و هست.

وی افزود: مدتهاست آمریکا دنبال ورود و ایجاد جایگاه برای خودش در کشور جمهوری اسلامی ایران بوده است تا از این طریق کشورهایی که با ایران در خط مقدم مبارزه با آمریکا و ابرقدرت ها هستند بتوانند در آن‌ها جایگاهی پیدا کند و این کشورها را از مبارزه‌شان مایوس کند.

نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس در ادامه اظهار کرد: همانطور که رهبری بیان کردند سیاستهای منطقه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران نقطه مقابل سیاست‌های آمریکایی است و این دو سیاست قابل جمع نیستند و آمریکایی‌ها در ایران جایگاهی ندارند که از نظر سیاسی با ما ارتباط برقرار کنند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: بعضی‌ها فکر کردند در این مذاکراتی که صورت گرفت در کنار مسائل انرژی هسته‌ای مسائل سیاسی و ارتباط با آمریکا نیز مطرح شده است اما گروه دیپلماسی کشورمان اعلام کرد که جز دیپلماسی هسته‌ای در مورد مباحث دیگری صحبتی نشده است.

وی با بیان اینکه اگر اختلافی هم حتی در میان کشورها و یا فرق اسلامی مشاهده می‌شود، این موضوع در دستور کار استکبار است، گفت: اگر مسائلی را که در کشورهای منطقه ایجادشده به دقت بررسی کنیم می بینیم که منشا و نقشه آن توسط آمریکایی‌ها است و تلاش می‌کنند که اختلاف و شکافی را میان نهادهای مردمی ایجاد کنند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها اگر فکر می‌کنند که می توانند به ایران فشار آورده و ایران را تسلیم کنند، تا بتوانند نقشه‌های سلطه گرایانه خود را اعمال کنند این خیال را به گور خواهند برد.

احمدی با تاکید بر اینکه باور قلبی به آنچه که رهبری بیان کردند بهترین راهکار برای جلوگیری از سوء‌استفاده از نتایج مذاکرات هسته‌ای است، خاطر نشان کرد: اگر باور به خود و درون کشور داشته باشیم می توانیم به صورت جمعی از این دوران وشرایط بحران خارج شویم و سوژه به دست دشمنان ندهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.