قدس آنلاین - معاون فرهنگی تربیتی موسسه قرآنی جمعیت نسیم: پایتخت معنوی جهان اسلام نیازمند حجابی در شان جهان اسلام است.

پایتخت معنوی جهان اسلام نیازمند حجابی در شان جهان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین صبرین فزا، معاون فرهنگی تربیتی موسسه  قرآن و جمعیت نسیم از کشور آلبانی ، روز گذشته در حاشیه ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت (ع) که روز گذشته  در باغ گیاه شناسی مشهد، برگزار شد گفت: مشهد، شهر مذهبی است  و بیشترین انتظار ما از شهر مذهبی برای اینکه پایتخت جهان اسلام باشد، تبلیغ شیعه  و اسلام است.

وی گفت: مشهد برای اینکه حرم مطهر امام رضا(ع) هست ، باید تبلیغ شیعه با رفتارهای مردم آن همراه باشد.

دبیرمجله قرآن و علوم نورالقرآن افزود: متاسفانه بدحجابی که در شهر مشهد مشاهده می شود و ما خارجیان می بینیم نشان می دهد که این شهر برای تبلیغ حجاب شیعی کاری انجام نشده است.

وی با بیان اینکه در کشور آلبانی یا بی حجاب داریم و یا با حجاب  گفت: در شهر مشهد با وجود مذهبی بودن بد حجابی زیاد دیده می شود که در شان پایتخت معنوی جهان اسلام نیست.

وی افزود: برای اینکه مشهد به عنوان پایتخت جهان اسلام بتواند در عرصه جهانی مطرح و مورد توجه بقیه مسلمانان باشد، نیاز است که مسئولین فرهنگی این شهر بیشتر روی حجاب کار کنند و برنامه های تبلیغی و آموزشی برای بانوان بگذارند.

دبیرمجله قرآن و علوم نورالقرآن در پایان با اظهار خرسندی از این سفر و دستاوردهای این مجمع گفتک شهر مشهد از لحاظ حجاب شیعی زنان و مردان مسلمان باید الگوی جهان شیعی باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.